Iv ogólnopolskiego Seminarium Studenckiego Public Relations „Public Relations – o zasadach I granicach w komunikacji”



Pobieranie 19.29 Kb.
Data08.05.2016
Rozmiar19.29 Kb.


Program


IV Ogólnopolskiego Seminarium Studenckiego Public Relations

Public Relations – o zasadach i granicach w komunikacji”



11 grudnia 20081



11.12.2008
(czwartek) Sala A 104


Public Relations – o zasadach i granicach w komunikacji”

09.00 – 10.30

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW SEMINARIUM




10.30 – 10.45


INAUGURACJA SEMINARIUM



10.45 – 12.00



PUBLIC RELATIONS – O ZASADACH I GRANICACH W KOMUNIKACJI


gość specjalny:

Adam ŁASZYN – Prezes Zarządu warszawskich agencji public relations: Alert Media Communications oraz Eskadra Publica.

12.00- 13.30



DEBATA
GDZIE SĄ GRANICE W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU?
czyli jak się dobrze kreować i zachować twarz


Uczestnicy debaty:
dr Dariusz TWORZYDŁO,
mgr Zbigniew CHMIELEWSKI - prowadzący

oraz zaproszeni goście:

Adam ŁASZYN – Prezes Zarządu warszawskich agencji public relations: Alert Media Communications oraz Eskadra Publica



Andrzej CZARNECKI – PR Manager WSK-PZL Rzeszów
Arkadiusz MICHNO – Prezes Zarządu Ideo sp. z o.o.
Krzysztof ZAJĄCZKOWSKI – Departament Promocji Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Woj. Podkarpackiego
Beata KRAWCZYK - Kierownik ds. public relations, Alima Gerber SA
Jarosław TEPER – Prezes Zarządu TEPER Sp. z o.o.

13.30– 14.30


PRZERWA,

obiad w Klubie Studenckim






14.30 – 17.00

WYSTĄPIENIA STUDENTÓW



Zgłoszone referaty (wstępna wersja):
Piotr KORDYŚ, WSIiZ w Rzeszowie, RED - czego potrzebują klienci przeczytasz na forum
Adam LORENC, WSIiZ w Rzeszowie, temat w przygotowaniu
Wojciech SZYMAŃSKI, Ideo Sp. z o.o., dr Dariusz TWORZYDŁO, WSIiZ w Rzeszowie, Wykorzystanie wyszukiwarek internetowych do promocji działań w internecie
Marcin CISZEK, Studenckie Koło Naukowe Marketingu Turystycznego, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Jarosławiu, Neurolingwistyka - zjawisko manipulacji czy nowoczesny trend w procesie komunikacji marketingowej (autorzy pracy: Marcin Ciszek, Paweł Litak, Marlena Zaguła)
Grzegorz RUTKIEWICZ, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, Nowoczesne formy kontaktu z klientem
Damian TOMCZYK, WSIiZ w Rzeszowie, Planowanie budżetu w kampaniach PR

Radosław ZIEMBA, Politechnika Rzeszowska, Ludu.pl jako przykład i narzędzie internetowego PR


17:00


PODSUMOWANIE (zakończenie obrad i zwiedzanie uczelni przez gości)

18.00- 24.00


SPOTKANIE INTEGRACYJNE








1 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmian w programie

MFN tworzą młodzi ludzie, głównie studenci Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, pasjonaci PR, z których większość to współorganizatorzy Kongresów Public Relations. Ich pasja oraz zaanga-żowanie wielokrotnie owocowało zatrudnieniem w najle-pszych podkarpackich firmach.






©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna