Kierunek – stolica! Więcej, częściej I wygodniej to odpowiedź wrocławskiego lotniska na rosnące zapotrzebowanie na loty z Wrocławia do Warszawy



Pobieranie 9.15 Kb.
Data03.05.2016
Rozmiar9.15 Kb.




Wrocław, 29 lipca 2011 r.
Informacja prasowa

Kierunek – stolica!
Więcej, częściej i wygodniej - to odpowiedź wrocławskiego lotniska na rosnące zapotrzebowanie na loty z Wrocławia do Warszawy. Od sierpnia poranne rejsy do stolicy uruchamia polski przewoźnik Jet Air, a Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają na trasę większe i bardziej komfortowe samoloty.
Połączenie Wrocław-Warszawa cieszy się niezwykle dużą popularnością, zwłaszcza wśród pasażerów podróżujących w interesach. Nic dziwnego, skoro podróż samolotem trwa niecałą godzinę, zatłoczonym pociągiem ponad 5 godzin, a jazda autem – w oczekiwaniu na trasę ekspresową - często przypomina drogę przez mękę. Dlatego coraz więcej osób wybiera samolot, co widać po wynikach. Ogółem biznesowe loty z Wrocławia notują teraz prawie 20% wzrostu w stosunku do ubiegłego roku. Samoloty do Warszawy są najczęściej zapełnione w prawie 100%, dlatego wrocławskie lotnisko i przewoźnicy dostosowują ofertę do rosnących potrzeb. – Liczba pasażerów podróżujących służbowo do Warszawy jest naprawdę duża, dlatego zabiegaliśmy o powiększenie oferty, zwłaszcza o dodatkowy poranny lot, który pozwoliłby na szybkie dotarcie na umówione spotkanie w optymalnych godzinach – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław. Odpowiedź przewoźników już jest! Poranne loty do stolicy wprowadza 1 sierpnia regionalny przewoźnik Jet Air. Godzina odlotu i przylotu została dostosowana do obecnej siatki połączeń oraz do potrzeb biznesu, dlatego kluczowe jest dotarcie do stolicy rano i wieczorny powrót. Samoloty Jet Aira będą odlatywać o godz. 7.40 i wracać z Warszawy o 19.40. – Zapotrzebowanie jest spore, co potwierdza liczba rezerwacji on-line. Przewoźnik jest zadowolony z dotychczasowej sprzedaży – mówi Jarosław Sztucki, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Portu Lotniczego Wrocław, przypominając, że pierwszy samolot Jet Aira wyleci w poniedziałek.

To nie koniec nowości Jet Aira. Przewoźnik, jeszcze przed debiutem połączenia zdecydował, że we wrześniu uruchomi dodatkowy drugi rejs dziennie. – To oznaczałoby jeszcze większy wybór, większą swobodę podróżowania i więcej miejsc dla pasażerów lecących do Warszawy – dodaje prezes wrocławskiego lotniska. Jet Air planuje wprowadzić kolejny poranny lot z Warszawy i kolejny wieczorny powrót z Wrocławia. Do stolicy będą latać włoskie samoloty ATR-42 z 46 miejscami na pokładzie.


Większy wybór połączeń to jedno, ale pasażerowie mają teraz jeszcze większy komfort podróżowania do stolicy. To za sprawą firmy LOT, która coraz częściej wprowadza na trasę Wrocław-Warszawa samoloty odrzutowe. – Czas lotu ulega skróceniu, a maszyny są większe i zapewniają dużo większą przyjemność podróżowania. To idealnie trafia w potrzeby rynku, bo biznesowi klienci oczekują dużego wyboru połączeń, ale cenią również standard oferowanych usług – mówi Jarosław Sztucki. Od połowy lipca na trasie do Warszawy coraz rzadziej kursują maszyny ATR-72, które zabierały na pokład 64 osoby i podobnej wielkości Embraery 175. W ich miejsce pojawiły się Embraery 195 i Boeingi 737-500, które są w stanie zabrać powyżej 100 pasażerów. Sporadycznie latają również jeszcze większe Boeingi 737-400 ze 146 miejscami. – Cieszę się, że mocne argumenty w postaci dobrych wyników na trasach biznesowych, przekonały przewoźników do rozszerzenia oferty, na czym zyskują pasażerowie podróżujący z Wrocławia do stolicy - podsumowuje dyrektor Sztucki.
Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu położony jest w południowo-zachodniej części Wrocławia, w odległości ok. 10 km od centrum miasta, w pobliżu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, którą można się dostać bezpośrednio na lotnisko z kierunku Kudowa-Praga (droga krajowa nr 8) a także z kierunku Świdnica-Wałbrzych (droga krajowa nr 35). Na jego terenie funkcjonuje baza operacyjna tanich linii lotniczych Wizz Air. Oferuje regularne połączenia lotnicze, m.in. z Paryżem, Mediolanem, Brukselą i Oslo. W roku 2011 Port Lotniczy Wrocław powiększy się o nowy terminal. Przepustowość wyniesie wtedy ponad 3,5 mln pasażerów rocznie.
Więcej informacji:
Sylwia Chmielarz
Profit Communications
GSM + 48 512 036 303
schmielarz@profitcomms.pl


: files -> 000001
000001 -> On Board pr dla A+e networks™ uk
000001 -> Niewielki głośnik z membraną pasywną Firma Maxell wprowadza na polski rynek nowy mobilny głośnik. Ikuone wyposażony został w niewielkie przetworniki z membraną bierną, która pozwala poprawić odtwarzanie basów
000001 -> Nowe bezprzewodowe punkty dostępowe WatchGuard ap300 Kraków, dnia 29 stycznia 2016 r. – Firma Bakotech, wyłączny dystrybutor rozwiązań firmy WatchGuard w Polsce informuje, że producent wprowadził do sprzedaży nowy produkt w postaci punktu dostępowego
000001 -> IdeaCentre A310 i A700 – Lenovo wprowadza na polski rynek dwa nowe komputery typu all-in-one
000001 -> Informacja prasowa Warszawa, 10 grudnia 2010 r. Stylowe święta z Lenovo premiera U260
000001 -> Air France z firmą Amadeus uruchamia rozwiązanie Seat Plus dla agentów biur podróży
000001 -> Informacja prasowa
000001 -> Biznes społecznie zaangażowany na uczelniach wyższych
000001 -> Abc data S. A. Daniszewska 14
000001 -> Abc data S. A. Daniszewska 14

Pobieranie 9.15 Kb.





©absta.pl 2020
wyślij wiadomość

    Strona główna