Kolory Czempionów według Nutrilite Amway



Pobieranie 19.04 Kb.
Data01.05.2016
Rozmiar19.04 Kb.




Kolory Czempionów

według Nutrilite Amway
Sport, kolory i dobre samopoczucie: Eksperci pracujący dla marki Nutrilite i MilanLab ujawniają znaczenie fitoskładników oraz rolę kolorów w sposobie odżywiania się sportowców.
Mediolan, 2 maja 2012 roku - Dobre samopoczucie ma bardzo duży wpływ na wyniki osiągane przez sportowców, a prawidłowy sposób odżywiania się odgrywa kluczową rolę w pomaganiu najlepszym sportowcom w zachowaniu maksimum ich potencjału. Ale nigdy nie pomyślelibyśmy, że w tym procesie ważną rolę do spełnienia mają również kolory.
Kolory są bardzo ważne w życiu codziennym. W domu, w biurze, w każdej chwili mamy do czynienia z niekończącym się spektrum kolorów. Kolory często mają wpływ nie tylko na nasz wygląd zewnętrzny, ale również na fizyczne i psychiczne samopoczucie, w tym również poprzez sposób odżywiania się. Niemniej, bardzo często nie doceniamy znaczenia kolorów pożywienia znajdującego się na naszych stołach.
Eksperci pracujący dla MilanLab, ośrodka AC Milan zajmującego się badaniami naukowymi i mającego do dyspozycji najnowsze osiągnięcia technologiczne, oraz eksperci Nutrilite, marki numer 1 wśród najlepiej sprzedających się preparatów witaminowych i suplementów diety,1 skonfrontowali się na Stadionie S. Siro, odkrywając kluczową rolę, jaką odgrywają kolory zarówno w sposobie odżywiania, jak i w życiu codziennym. Pośród pożywienia obecnego na naszych stołach, owoce i warzywa należą do kolorowych produktów żywieniowych, które mają znaczący wpływ na kondycję organizmu, dostarczając nam energii potrzebnej do codziennej egzystencji.
Eksperci Nutrilite objaśnili, w jaki sposób owoce i warzywa, które zawierają fitoskładniki, organiczne molekuły odpowiedzialne za różne kolory i ochronę roślin przed negatywnymi czynnikami środowiskowymi, odgrywają kluczową rolę w procesie ochrony organizmu ludzkiego poprzez wysokie i zdywersyfikowane właściwości antyoksydacyjne.
Fitoskładniki są przynajmniej równie ważne jak dobrze nam znane witaminy” - mówi Dr Thomas Kurscheid, ekspert w dziedzinie zdrowia i sportu. „Badania pokazują, że potrzebujemy dużej ilości oraz zróżnicowania tych naturalnych substancji, aby miały one w pełni korzystny wpływ na nasze zdrowie. Zalecane 5-10 porcji owoców i warzyw spożywane są zaledwie przez 20% osób, więc suplementy diety zawierające fitoskładniki mogą stanowić ważny element nowoczesnego sposobu odżywiania się, szczególnie, gdy zależy nam na wysokiej wydolności organizmu.”
Oceniono, że w naturze występuje ponad 30 000 fitoskładników, które zostały zsyntezowane w „spektrum fitoskładników”, a następnie połączone z 5 głównymi kolorami: zielonym, białym, żółtym/pomarańczowym, czerwonym, niebieskim/fioletowym. Zrównoważona odżywczo dieta oraz spożywanie sporych ilości fitoskładników są ważne dla każdego z nas, niemniej największą rolę odgrywają w przypadku osób, które pragną osiągać dobre wyniki w sporcie.
Które kolory podkreślają doskonałość Czempionów z AC Milan?
Prawidłowy sposób odżywiania jest kluczowym elementem, który pomaga osiągnąć i zachować optymalny poziom zdrowia; jest równie ważny dla dobrego samopoczucia i poprawy wyników profesjonalnego sportowca” - mówi Dr Alberto Dolci, ekspert ds. biochemii w MilanLab. „Planując zrównoważoną odżywczo dietę musimy wziąć pod uwagę znaczenie fitoskładników i włączyć w nią owoce i warzywa we wszystkich kolorach. Wraz z Nutrilite, marką, która dzięki swoim produktom pozwala nam ułożyć i zoptymizować dietę naszych zawodników, podążamy drogą, która już wielokrotnie doprowadziła nas do pozytywnych rezultatów.”
Eksperci Nutrilite, dzięki technice chromatografii są w stanie zidentyfikować oraz zmierzyć poziom witamin, minerałów oraz fitoskładników znajdujących się w roślinach. Jest to punkt początkowy pozwalający Nutrilite opracować serię zróżnicowanych suplementów diety, które stanowią kluczowy element spersonalizowanego programu żywieniowego każdego z zawodników klubu AC Milan.


Nutrilite

Nutrilite, www.nutrilite.com, to marka numer 1 wśród najlepiej sprzedających się preparatów witaminowych i suplementów diety2 oraz odnosząca największe sukcesy kategoria produktów Amway Corporation. Nutrilite jest jedynym producentem suplementów diety, który odpowiada za cały proces produkcji preparatu - od upraw roślin, poprzez ich zbiory, kończąc na gotowym produkcie. Nutrilite jest jedyną marką suplementów diety o zasięgu globalnym, których producent sam hoduje, zbiera i przetwarza rośliny na własnych, certyfikowanych farmach. Produkty marki Nutrilite są oficjalnymi suplementami diety klubu AC Milan. Produkty marki Nutrilite znajdują się jedynie w ofercie firmy Amway - www.amway.eu.
AMWAY

Amway (www.amway.eu) jest jedną z największych w świecie firm działających w sektorze sprzedaży bezpośredniej. Siedziba główna założonej w 1959 roku firmy mieści się w Ada, stan Michigan, Stany Zjednoczone. Amway oferuje produkty konsumenckie i możliwości biznesowe w ponad 80 państwach i terytoriach na całym świecie poprzez sieć ponad 3 milionów dystrybutorów. Najlepiej sprzedające się produkty z oferty Amway to preparaty witaminowo-mineralne oraz suplementy diety marki NUTRILITE oraz produkty do pielęgnacji skóry i kosmetyki kolorowe marki ARTISTRY.


AC MILAN

Od ponad 100 lat, klub piłkarski AC Milan jest synonimem piłki nożnej, rozrywki, emocji i zwycięstwa. A.C. Milan zdobył największą liczbę pucharów w historii światowego futbolu. Od założenia w 1899 roku, AC Milan wygrał 18 razy w rozgrywkach ligowych, zdobył 3 Puchary Interkontynentalne, 1 raz wygrał w Klubowych Mistrzostwach Świata FIFA, 7 razy wywalczył zwycięstwo w Pucharze Europy, 5 razy w Superpucharze Europy, 2 razy triumfował podczas Pucharów Zdobywców Pucharów UEFA, 18 razy podczas Mistrzostw Włoch, 5 razy podczas Superpucharów Włoch i 6 razy w Pucharze Włoch. Obecnie, A.C. Milan jest jedną z wiodących firm w dziedzinie rozrywki, która tworzy widowiska sportowe dla milionów kibiców z całego świata.




Więcej informacji:

Amway Corporate Affairs:

Anna Wieraszko: +48 602 695 983 email- anna.wieraszko@amway.com

www.amway.pl

Oskars Laksevics:






1 Na podstawie danych o sprzedaży w 2010 roku. Źródło: Euromonitor International Ltd.

2 Na podstawie danych o sprzedaży w 2010 roku. Źródło: Euromonitor International Ltd.

V ersion 2,9 - 01.05.2016



: files -> 2012
2012 -> Deklaracja przystąpienia do* / aktualizacji informacji w bazie członkóW
2012 -> 1. a nadzieja znów wstąpi w nas
2012 -> Propozycje tematów oceny technologii medycznych aotm
2012 -> Specialist Advisory Teaching Service Ethnic Minority Achievement
2012 -> Scenariusz „Euro 2012 in Łuszczanów” Aktorzy Daria Broda
2012 -> Zagadnienia egzaminacyjne z historii Liceum Ogólnokształcące
2012 -> Podaż to ilość dóbr, oferowana na rynku przez producentów przy określonej cenie, przy założeniu niezmienności innych elementów charakteryzujących sytuację na rynku (ceteris paribus). Zależność między ceną a podażą przedstawia krzywa podaży
2012 -> Propozycje tematów projektów dyplomowych inżynierskich wydawanych w roku akademickim 2012/2013
2012 -> Xii mistrzostw Polski Modeli Kolejowych Poznań, 27. 10. 2012 r




©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna