Komunikat prasowy



Pobieranie 212.65 Kb.
Data02.05.2016
Rozmiar212.65 Kb.
PRESS BOOK

C.H. SERENADA KRAKÓW

PCC

2. MATERIAŁY PRASOWE

KOMUNIKATY PRASOWE DOTYCZACE PROJEKTU

Komunikat prasowy


Warszawa, 29 stycznia 2008 r.

NOWE CENTRUM HANDLOWE

MAYLAND REAL ESTATE

SERENADA W KRAKOWIE
Mayland Real Estate zbuduje w Krakowie Centrum Handlowe „Serenada”. Inwestycja będzie miała 40 000 m2 powierzchni najmu.

Obiekt ten będzie znajdował się w obrębie Obszaru Strategicznego Olsza, pomiędzy ulicami: Bora-Komorowskiego, Lublańską, Dobrego Pasterza i Okulickiego. Jest to obszar największej w Krakowie koncentracji obiektów komercyjnych i rozrywkowych (Multikino, park wodny). Ofertę usługową uzupełniają tutaj popularne obiekty gastronomiczne.

Centrum będzie w pełni komplementarne do już działających sklepów wielkopowierzchniowych i kompleksu rozrywkowego. Największe powierzchnie zajmą supermarket spożywczy, elektromarket i duży sklep sportowy. Znajdzie się tam też szereg sklepów z modą oraz wyposażeniem wnętrz, butików i punktów gastronomicznych. Dzięki położeniu przy głównej osi komunikacyjnej Krakowa obiekt znajduje się w strefie 15min dojazdu samochodem dla ok. 540 000 mieszkańców, czyli praktycznie całej lewobrzeżnej części miasta. Dodatkowy potencjał stanowią zarówno pracujący w strefie, (Rondo Business Park), jak i w pobliskim Krakowskim Parku Technologicznym. Z uwagi na potencjał centrum oraz pozostałych obiektów Obszaru Olsza, całkowity zasięg oddziaływania będzie miał charakter regionalny obejmujący ok. 1,4 mln ludzi. CH Serenada będzie miało dwa poziomy handlowe wraz z parkingami na 1700 miejsc zlokalizowanymi na poziomie -1 oraz na dachu.

Centrum będzie adresowane przede wszystkim do rodzin. Dogodne położenie komunikacyjne, obszerny parking, a przede wszystkim dostępność pełnej gamy sklepów wraz z możliwością skorzystania z atrakcyjnych obiektów rozrywkowych stanowią alternatywę dla centralnych, trudno dostępnych galerii. Obecnie na ukończeniu znajdują się prace nad ostateczną koncepcją i programem centrum. Projekt architektoniczny wykonało biuro AMC Andrzeja Chołdzyńskiego. Obiekt posiada już pozwolenie na budowę.

Mayland RE specjalizuje się w realizacji dużych projektów deweloperskich. Do końca 2010 roku spółka zamierza zrealizować w Polsce nowe inwestycje w: Bielsku-Białej, Pile i Krakowie.

Anne Plaisance

Mayland RE sp. z o.o.

Tel: + 48 22 546 98 00 



www.mayland.pl

Press release


Warszawa, 25 January 2008.
MAYLAND REAL ESTATE'S

NEW SHOPPING CENTRE SERENADA

IN KRAKÓW
Mayland Real Estate is constructing the ”Serenada” shopping centre in Cracow. The project will offer 40,000 m2 GLA. The centre is scheduled to open in the second half of 2009.

The centre will be located within the Olsza Strategic Urban Zone, between the streets: Bora-Komorowskigo, Lublańska, Dobrego Pasterza and Okulickiego. This is an area of the highest density of shopping and entertainment facilities in Cracow (a multiplex cinema, an aqua park). In the vicinity, there are also located popular restaurants.

The centre will complement the existing large outlets and entertainment complex. The major space users will be a supermarket, an electrical superstore, and a big sports store. These will be supplemented by a range of clothing and interior design shops to serve ca. 540,000 inhabitants, that is virtually the whole left bank Wrocław. In addition, the “Serenada” centre will cater for the needs of the employees within the special economic zone (the Rondo Business Park) and the nearby Kraków Technology Park. The catchment area of the centre and other facilities located in the Olsza Strategic Urban Zone will comprise thus ca. 1.4 million customers. The "Serenada" shopping centre will house GLA on two levels and the car parks for ca. 1,700 vehicles located at level -1 and on the roof.

The target customers of the centre will be mainly families. Its convenient location, ample car park and above all the wide range of shops and attractive entertainment facilities will become a viable alternative to the centrally located malls with difficult access.

Currently, the work on the concept and programme of the centre is drawing to a close. The building was designed by Andrzej Chołdzyński’s AMC office. The building permit has already been obtained. In the nearest future the leasing process is to begin.

Mayland Real Estate specialises in large-scale development. By the end of 2009, only in Poland the company will have constructed major projects in Opole, Słupsk, Dąbrowa Górnicza, Wrocław, Bielsko-Biała and Kraków.


Andrzej Jarosz

Mayland RE Ltd.

Tel.: + 48 22 546 98 00 

e-mail : andrzej.jarosz@mayland.pl.



www.mayland.pl
CH Serenada w Krakowie – materiał ze śniadania prasowego
Mayland Real Estate zbuduje w Krakowie Centrum Handlowe „Serenada”. Inwestycja będzie miała 40 000 m2 powierzchni najmu na dwóch poziomach oraz dwupoziomowy parking podziemny.

Obiekt ten będzie znajdował się w obrębie Obszaru Strategicznego Olsza, pomiędzy ulicami: Bora-Komorowskiego, Lublańską, Dobrego Pasterza i Okulickiego. Jest to teren największej w Krakowie koncentracji obiektów komercyjnych i rozrywkowych (Multikino, Park Wodny).

Centrum będzie w pełni komplementarne do już działających obok sklepów wielkopowierzchniowych i kompleksu rozrywkowego. Największe powierzchnie zajmą supermarket spożywczy, elektromarket i duży sklep sportowy. Znajdzie się tam też szereg sklepów z modą oraz wyposażeniem wnętrz, butików i punktów gastronomicznych. Dzięki położeniu przy głównej osi komunikacyjnej Krakowa obiekt znajduje się w strefie 15 minut dojazdu samochodem dla ok. 540 000 mieszkańców, czyli praktycznie całej lewobrzeżnej części miasta. Dodatkowy potencjał stanowią zarówno pracujący w strefie (Rondo Business Park, budowany Quattro Business Park), jak i w pobliskim Krakowskim Parku Technologicznym. Z uwagi na potencjał centrum oraz pozostałych obiektów Obszaru Olsza, całkowity zasięg oddziaływania będzie miał charakter regionalny obejmujący ok. 1,4 mln ludzi. CH Serenada będzie miało dwa poziomy handlowe oraz parkingi na 1700 miejsc zlokalizowane na poziomie -1 oraz na dachu.

Centrum będzie adresowane przede wszystkim do rodzin. Dogodne położenie komunikacyjne, obszerny parking, a przede wszystkim dostępność pełnej gamy sklepów wraz z możliwością skorzystania z atrakcyjnych obiektów rozrywkowych stanowią alternatywę dla centralnych, trudno dostępnych galerii. Projekt architektoniczny wykonało biuro AMC Andrzeja Chołdzyńskiego. Obiekt posiada już pozwolenie na budowę.


NOTATKI DOTYCZĄCE PROJEKTU W NEWSLETTERACH MAYLAND

NEWSLETTER

Styczeń 2008

CH Serenada w Krakowie

Mayland Real Estate zbuduje w Krakowie Centrum Handlowe Serenada. Projekt ten funkcjonował do niedawna pod roboczą nazwą Olsza Mall. Inwestycja będzie miała 40 000 m2 powierzchni najmu. Otwarcie centrum planowane jest na drugą połowę 2009 roku. Największe powierzchnie zajmą supermarket spożywczy, elektromarket i duży sklep sportowy. Znajdzie się tam też szereg sklepów z modą oraz wyposażeniem wnętrz, butików i punktów gastronomicznych. CH Serenada będzie miało dwa poziomy handlowe, a także dwa poziomy parkingu na ok. 1700 miejsc. Projekt architektoniczny wykonało biuro AMC Andrzeja Chołdzyńskiego. Obiekt posiada już pozwolenie na budowę.


KOPIE NAJWAZNIEJSZYCH ARTYKUŁÓW PRASOWYCH O PROJEKCIE

„Shopping Center Poland, 1.2008



„Gazeta Wyborcza Kraków”, 10.01.2008

„Gazeta Wyborcza Kraków”, 5.09.2008



„Eurobuild”, 2.2008



„Gazeta Wyborcza Kraków”, 21.10.2008

„Dziennik Polski”, 25.10.2008




„Gazeta Krakowska”, 2.12.2008

3. MEDIA

MEDIA LOKALNE

LISTA MEDIÓW KRAKÓW






















Tytuł

Dziennikarz

Stanowisko

tel kom.

telefon

mail

ulica

adres

kod

Dziennik Polski

Piotr Legutko

Reaktor Naczelny

redakcja@dziennik.krakow.pl

Wielopole 1

Kraków

31-072

Polska - Gazeta Krakowska

Tomasz Lachowicz

Redaktor Naczelny

012 688 81 00




al. Pokoju 3

Kraków

31-548

Gazeta Wyborcza Kraków

Dawid Hajok







12 629 50 00




Szewska 5

Kraków

31-009

Gazeta Wyborcza Kraków

Aneta Zadroga













Szewska 5

Kraków

31-009

Dziennik



















Kraków




Superexpress



















Kraków




Fakt



















Kraków




Źródło. Tygodnik Rodzin Katolickich

Adam Kisiel

red nacz




012-4232257

redakcja@zrodlo.krakow.pl

Mikołajska 17

Kraków

31-027

Tygodnik Powszechny







012-4222311, -2518

redakcja@tygodnik.com.pl

Wiślna 12

Kraków

31-007

Aura. Ochrona Środowiska







012-4226376

redakcja@aura.krakow.pl

Sławkowska 17

Kraków

31-016

Krakoff.info

Marcin Wójcik
















Kraków




www.naszemiasto.pl










krakow@naszemiasto.pl




Kraków




Strona.krakow.pl













biuro@strona.krakow.pl




Kraków




Interia.pl

























Krakow.Life.pl

























www.krakow.pl

























PAP

Małgorzata Wosion-Czoba

Kierownik oddziału

012 422 95 70

krakow@pap.com.pl

ul. Basztowa 15

Kraków

31-143

Radio Kraków

Andrzej Knapik

Prezes Zarządu

012-6306000

newsroom@radiokrakow.pl

Al.. Słowackiego 22

Kraków

30-007

RockNet Radio Internetowe
















Kraków




RMF FM

Kazimierz Gródek

Prezes Zarządu

(0-12) 662-20-00

redakcja@rmf.fm

Al.. Waszyngtona 1

Kraków

30-204

RMF FM

Tomasz Skory

Dyrektor Informacji







Al.. Waszyngtona 1

Kraków

30-204

RMF Classic

Magdalena Wojewoda

Dyrektor Programowa




Al.. Waszyngtona 1

Kraków

30-204

RMF Classic

Paweł Pawlik













Al.. Waszyngtona 1

Kraków

30-204

III PR



















Kraków




I PR



















Kraków




Radio ZET

Przemek Taranek













Rynek Główny 39

Kraków

31-013

Roxy FM

Łukasz Wojtusik







012-299-57-50




Rakowicka 18 A

Kraków

31-510

Tok FM
















Rakowicka 18 A

Kraków

31-510

Złote Przeboje

Łukasz Wojtusik













Rakowicka 18 A

Kraków

31-510

Tok FM

Piotr Balazs




ul. Rakowicka 18 A

Kraków

31-510










Tok FM

Katarzyna Hnat



















Tok FM

Darek Zalewski



















Tok FM

Joanna Mąkosa



















Radio Eska Kraków

Joanna Krupska

Dyrektor Zarządzający

012-2000977

sekretariat.krakow@eska.pl

Wiślna 12

Kraków

31-007




Dawid Pytlik

Dyrektor Programowy













Radio Akademickie Eska Rock







012-6173737

informacja@radioakademickie.pl

Rostafińskiego 8

Kraków

30-072

TVP Kraków

Witold Gadowski

Dyrektor Oddziału

(012) 423-66-00, 261-50-00,

sekretariat@kra.tvp.pl

Krzemionki 30

Kraków




TVN



















Kraków




TVN 24



















Kraków




DZIENNIKARZE MEDIÓW BRANŻOWYCH

IMIĘ I NAZWISKO

FUNKCJA

TYTUŁ

ADRES

TELEFON

MAIL

Beata Kalinowska

 

Rzeczpospolita

ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa

(022) 463 03 47

b.kalinowska@rp.pl

Piotr Mazurkiewicz

 

Rzeczpospolita

ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa

227630474

p.mazurkiewicz@rp.pl

Dorota Kaczyńska

 

Rzeczpospolita

ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa

601228249

d.kaczynska@rp.pl

 

 

Dziennik

ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa

Faks: (22) 232 55 50 lub tel: 022/2320000 - 01

beata.krowicka@dziennik.pl

Patrycja Otto

 

Gazeta Prawna

UL. OKOPOWA 58/72, 01-042 WARSZAWA




(022) 530 40 35




patrycja.otto@infor.pl

Agnieszka Janas

 

PRESS

 

 

 

Izabela Tadra

 

Puls Biznesu

ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa




502 291 187




i.tadra@pb.pl

Michał Wodziński

Redaktor Naczelny

Biznes Trójmiejski

ul. Klonowa 1/10, 80-264 Gdańsk

(58) 346 00 00

mwodzinski@biznespolska.pl

 

 

Newsweek

ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa

Faks: (22) 232 55 50 lub tel: 022/2320000 - 01

marta.troszczynska@newsweek.pl

Iwona Kokoszka

 

Forbes

ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa

222321161

iwona.kokoszka@axelspringer.pl

Adam Zdradowski

 

Warsaw Business Journal

ul. Elbląska 15/17, 01-335 Warszawa

+48 022 639-8567, 639-8568

azdradowski@wbj.pl

Marcin Kłosowski

 

Warsaw Voice

Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa

600 890 133

marcin.klosowski@warsawvoice.pl

Anna Korólczyk

 

Warsaw Voice

Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa

501 128 703

anna.korolczyk@warsawvoice.pl

Dorota Kornacka

Redaktor Naczelny

Manager Magazin

UL. OKOPOWA 58/72, 01-042 WARSZAWA

(0-22) 205 55 10

dorota.kornacka@manager-media.pl

Roman Młodkowski

 

TVN CNBC

ul. Wiertnicza 166, 02-952 Warszawa

600444814

r.mlodkowski@tvn.pl

Edyta Krześniak

 

TVN 24

ul. Wiertnicza 166, 02-952 Warszawa

 

 

Robert Bernatowicz

 

Polsat News

ul. Ostrobramska 77, 04-175 Warszawa

 

 

 

 

Eurobuild CEE

Al. Jerozolimskie 53, 00-697 Warszawa

+48 22 356 25 00

zuzanna@eurobuild.pl

Ewa Andrzejewska

Redaktor Naczelny

Eurobuild CEE

Al. Jerozolimskie 53, 00-697 Warszawa

+48 22 356 25 00

ewa@eurobuild.pl

Craig Smith

Wydawca

Real Estate Guide

ul. Łucka 15, 00-842 Warszawa

604144769

craig@europaproperty.com

Wojciech Kość

 

CEE Construction and Investment Journal

UL. PAŃSKA 81/83, 00-834 WARSAW

+48 22 432 80 75-78

kosc@cijjournal.com

Urszula Chojnacka

 

Detal Dzisiaj Network

ul. Żołny 16, 02-815 Warszawa,

607474439

urszula.chojnacka@tradepress.com.pl

Anna Kapica-Harward

Z-ca Redaktora Nacz.

Poland Monthly

ul. Łucka 15, 00-842 Warsaw




 




aharward@polandmonthly.pl

Virginie Little

Redaktor Naczelny

Les Echos de Pologne

ul. Narbutta 15a/6, 02-536 Warszawa

+48 (0) 22 646 42 12

virginie@echos.pl

Robert Posytek

 

Supermarket Polska

ul. Krzywickiego 34, 02-078 Warszawa

(22) 521 20 20

robert.posytek@brog.com.pl

Joanna Kostrzewa

 

Murator Plus

ul. Kamionkowska 45, Warszawa

 

mstopa@murator.com.pl

Grzegorz Kiciński

Redaktor Naczelny

Życie Handlowe

 




510262622




gkicinski@mediadirect.pl

Paweł Kapuściński

Redaktor Naczelny

Wiadomości Handlowe

ul. Wałbrzyska 11, lokal 254, 02-739 Warszawa

tel./fax: 22/ 549 94 50

 

Łukasz Stępniak

Redaktor Naczelny

WNP.pl

 




 




lukasz.stepniak@wnp.pl





















4. PUBLIC RELATIONS

CYTATY O PROJEKCIE DO UŻYCIA DLA MEDIÓW

Brak danych. Nie rozpoczęliśmy jeszcze współpracy w tej dziedzinie.

Q/A - LISTA TRUDNYCH PYTAŃ DOTYCZĄCYCH PROJEKTU

Brak danych. Nie rozpoczęliśmy jeszcze współpracy w tej dziedzinie.

OGÓLNA STRATEGIA KOMUNIKACJI DLA PROJEKTU

Brak danych. Nie rozpoczęliśmy jeszcze współpracy w tej dziedzinie.

PLANOWANE ZDARZENIA I DZIAŁANIA PR

  1. O projekcie Serenada ukazał się dotychczas tylko jeden komunikat prasowy, krótka informacja w materiałach przeznaczonych dla dziennikarzy na śniadanie prasowe oraz jedna notatka w newsleterze. Ich skutkiem była seria publikacji w mediach lokalnych i ogólnopolskich.

  2. Proponujemy kontynuację działań:

KONFERENCJA PRASOWA – PODPISANIE UMOWY SPONSORINGOWEJ – WMUROWANIE KAMIENIA WĘGIELNEGO

DATA: I kwartał 2009 roku

MIEJSCE: sala konferencyjna – plac budowy – siedziba klubu sportowego

OSOBY: przedstawiciel Inwestora, ew. przedstawiciel urzędu miasta

CEL: prezentacja nowej koncepcji centrum, wizualizacje, logo, nazwa, ewentualna informacja o sponsoringu/lub podpisanie umowy sponsoringowej

PUBLIKACJE: nowy komunikat prasowy dla mediów lokalnych, branżowych i ogólnopolskich

CHARAKTERYSTYKA ŚRODOWISK LOKALNYCH W ZAKRESIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

Brak danych. Nie rozpoczęliśmy jeszcze współpracy w tej dziedzinie.
5. SPONSORING

INFORMACJE NA TEMAT DZIAŁAŃ I UMÓW SPONSORINGU ZWIĄZANYCH Z PROJEKTEM

W Krakowie nie wybrano dotychczas głównego podmiotu i kierunku sponsoringu. Należy w tym celu przeprowadzić analizę celów sponsoringowych.

Wykonany został jednakże jednorazowy gest, polegający na wsparciu kwotą 20 000 zł okolicznościowego koncertu w Filharmonii Krakowskiej suity skomponowanej przez Janusza Bieleckiego, biznesmena, krakowskiego partnera Mayland, prezesa spółki Super Krak, w listopadzie 2008 roku.


6. SYTUACJE KRYZYSOWE

CRISIS MANUAL

Instrukcja Zarządzania Sytuacja Kryzysową




  1. Zespół antykryzysowy

Precyzyjnie określona odpowiedzialność, kto, kiedy, co i jak ma robić.

Skład Zespołu: - Szef marketingu

- Szef PR,

- specjalista,

- szef projektu,

- prawnik,

- przedstawiciel Agencji PR.

Zespół przekształca się w Sztab Kryzysowy w przypadku kryzysu i zostaje wzmocniony o członka Zarządu.


  1. Określenie ognisk kryzysu:

Analiza zagrożeń – wypadek na budowie, problemy ekologiczne, publiczne oskarżenia pod adresem Firmy i/lub jej pracowników, poważne opóźnienia w oddaniu inwestycji, wycofanie się z inwestycji.




  1. Grupy docelowe i kanały komunikacji

Media, środowiska lokalne, pracownicy firmy. Określenie kanałów komunikacji.


  1. Kluczowe przesłania

Co bronimy? Najważniejsze przesłania komunikacji - ludzkie zdrowie i życie, ekologia, czystość środowiska, uczciwość i przejrzystość działań Firmy i jej pracowników, jakość projektów, etc


  1. Lista niezbędnych kontaktów w sytuacjach kryzysowych:

- specjaliści firmy, którzy wspierać będą komunikację

- eksperci zewnętrzni

- służby techniczne

- władze lokalne

- media.
7. Procedury

- zbieranie informacji na temat kryzysu

- podejmowanie decyzji

- kontakty z mediami

- przekazywanie informacji do innych grup docelowych



- monitorowanie

- raportowanie.




©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna