Ogólnopolskie Wybory Książek w całym kraju odbyły się „Ogólnopolskie Wybory Książek”



Pobieranie 5.03 Kb.
Data10.05.2016
Rozmiar5.03 Kb.
Ogólnopolskie Wybory Książek

W całym kraju odbyły się „Ogólnopolskie Wybory Książek”. Organizatorem wyborów było Stowarzyszenie Nauczycieli Bibliotekarzy Szkół Polskich, redakcja „Biblioteki Szkolne Online oraz redakcja miesięcznika „Biblioteka w Szkole”.


Zapytaliśmy 47 uczniów naszej szkoły, największych czytelników szkoły podstawowej z klasy czwartej, piątej i szóstej, o najciekawsze książki. Oto wyniki:
Książki które otrzymały najwięcej głosów

Harry Potter” J.K Rowlling (24 głosy)

Magiczne drzewo” Andrzej Maleszka (22 głosy)

Opowieści z Narni” C.S. Lewis (17 głosów)

Mikołajek”Rene Sempe i Jean-Jasques Gościnny (16 głosów)

Hobbit” J.R.R. Tolkien (16 głosów)

Percy Jackson i bogowie olimpijscy” Rick Riordian (12 głosów)

Igrzyska Śmierci” Suzanne Collins (11 głosów)



seria „Koszmarny Karolek” Francesca Simon (10 głosów)

Dziennik cwaniaczka”Jeff Kinney (10 głosów)

Władca pierścienia”J.R.R. Tolkien (9 głosów)

seria „Kroniki Archeo” Agnieszka Stelmaszyk (8 głosów)

Zwiadowcy” John Flanagan (5 głosów)

Ania z Zielonego Wzgórza” Lucy Maud Montgomery (5 głosów)

Piękna i Bestia” Disney – (4 głosy)

Zmierzch” Stephenie Meyer(4 głosy)

seria „Baśniobór” Brandon Mull (4 głosy)

Lessie, wróć” Eric Knight (3 głosy)



seria „Dary anioła” Cassandra Clare (3 głosy)

Eragon” Christophera Paolini (3 głosy)



seria „Ewilan z dwóch światów” Pierre Bottero (2 głosy)

Kubuś Puchatek” A.A. Milne (2 głosy)


Listę sporządziły uczennice kl IB gim. Klaudia Kowalczyk i Julia Kuzawińska
: zs1
zs1 -> Temat: Tabliczki rysunkowe, podziałki i formaty rysunkowe
zs1 -> Kontrolowanie dostępu za pomocą uprawnień dla systemu plików ntfs
zs1 -> Procedura rozpoznania podstawowych czynności życiowych i postępowania na wypadek utraty przytomności Przytomność
zs1 -> Przedmiotowy system oceniania z histiorii gimnazjum I. Dokumenty prawne stanowiące podstawę pso
zs1 -> Matematyka w europie średniowiecza I renesansu
zs1 -> Gry komputerowe Gra komputerowa jest programem, który ma służyć do celów rozrywkowych lub edukacyjnych. Wymaga od gracza rozwiązywania zadań logicznych lub zręcznościowych. Zazwyczaj w grach określone są też cele i zasady
zs1 -> Zadanie (0–3)
zs1 -> Komunikat dotyczący projektu „szkoły kreatywnych umysłÓW” Szkoła podstawowa nr 16 im. Wandy Szuman w Toruniu uczestniczy w projekcie „Szkoły kreatywnych umysłów”
zs1 -> Jan Paweł II – Papież Dialogu” Regulamin Organizator: Zespół Szkół nr 10 w Suwałkach Cele konkursu
zs1 -> Kadry filmowe




©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna