Opis przedmiotu zamówienia



Pobieranie 104.65 Kb.
Data02.05.2016
Rozmiar104.65 Kb.
Sprawa Nr RZP-24/IM/2014 Załącznik Nr 2 do SIWZ


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Karetka transportowa typ A2 – w ilości 1 szt.
Marka i model oferowanej karetki transportowej (pojazdu skompletowanego) ……………….

Rok produkcji pojazdu bazowego i zabudowy sanitarnej nie wcześniej niż 2014 (podać) ……………………………………



Parametry wymagane

TAK/NIE

Parametry oferowane


I. Nadwozie







1. Typu furgon zamknięty, w którym część służąca do przewozu pacjentów i personelu medycznego posiada wysokość nie mniejszą niż 180 cm i długość min. 240 cm.







2.Przystosowane do przewozu 5 osób (z kierowcą) w pozycji siedzącej + 1 osoba w pozycji leżącej na noszach.







3. Wszystkie miejsca siedzące wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki







4. Fotele kierowcy z podłokietnikami i regulacją wysokości







5. Drzwi tyłu nadwozia przeszklone, dwuskrzydłowe, obejmujące całą ścianę tylną, otwierające się pod kątem min. 180 – wyposażone dodatkowo w ograniczniki oraz blokady położenia skrzydeł







6. Drzwi boczne prawe przesuwane do tyłu z otwieraną szybą, wejście ze stopniem wewnętrznym







7. Stopień tylny stanowiący zderzak ochronny







8. Lakierowane w kolorze białym







9. Centralny zamek wszystkich drzwi sterowany pilotem







10. Autoalarm







11. Okna w kabinie sanitarnej pokryte w 2/3 wysokości folią półprzeźroczystą







12. Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera







13. Kabina kierowcy oddzielona od przedziału medycznego przegrodą z drzwiami przesuwnymi z oknem umożliwiającym komunikację kabiny kierowcy z przedziałem medycznym







14. Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane







15.Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie







16. DMC do 3,5t







II. Silnik







1. Zasilany olejem napędowym o pojemności poniżej 3000 cm3 (podać oferowaną wartość).







2. Silnik z wtryskiem bezpośrednim – Turbo Common Rail







3. Silnik o mocy min. 110 KM. (podać oferowaną wartość).







4. Moment obrotowy min. 300 Nm. (podać oferowaną wartość).







5. Norma emisji spalin Euro 5.







III. Zespół napędowy







1. Napęd na koła przednie lub 4 x 4







2. Manualna skrzynia 6 biegowa + bieg wsteczny







3. System stabilizacji toru jazdy typu ESP,







4. System zapobiegający poślizgowi kół osi napędzanej przy ruszaniu typu ASR







5. System wspomagania ruszania pod górę







IV. Zawieszenie







1. Zawieszenie przednie i tylne zapewniające odpowiedni komfort transportu pacjenta (opisać oferowane rozwiązanie)







2. Zawieszenie przednie i tylne niezależne







3. Zawieszenie gwarantujące dobrą przyczepność kół do nawierzchni, stabilność w trudnym terenie, oraz odpowiedni komfort transportu chorego.







V. System hamulcowy







1. Hamulce tarczowe wentylowane przednie i tylnie







2. Ze wspomaganiem.







3. Z systemem ABS zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania.







4. Układ wspomagania nagłego hamowania – asystent hamowania







5.







VI. Układ kierowniczy







1. Ze wspomaganiem







2. Regulowana kolumna kierownicy







VII. Dodatkowe wyposażenie pojazdu







1. Kosz na śmieci w przedziale medycznym







2. Dodatkowa gaśnica w przedziale medycznym.







3. Urządzenie do wybijania szyb zintegrowane z nożem do cięcia pasów w przedziale medycznym







4. Trójkąt ostrzegawczy, podnośnik samochodowy, komplet kluczy, apteczka samochodowa, gaśnica, radioodbiornik, dywaniki gumowe w przedziale kierowcy







5. Pełnowymiarowe koło zapasowe







6. Nawigacja samochodowa z wgraną aktualną mapą Polski. Obsługa, menu i komunikaty głosowe w jęz. polskim







VIII. Ogrzewanie i wentylacja - układ ogrzewania charakteryzujący się parametrami nie gorszymi jak

poniższe







1. Ogrzewanie przedziału medycznego cieczą chłodzącą silnik - dodatkowa nagrzewnica wodna z zaworem odcinającym.







2. Ogrzewanie postojowe - grzejnik elektryczny z sieci 230V z możliwością ustawienia temperatury i termostatem o

mocy min. 2kW, grzałka bloku silnika









3. Niezależny od silnika system ogrzewania przedziału medycznego (typu powietrznego - Webasto) z możliwością ustawienia temperatury i termostatem (podać markę i model)







4. Mechaniczna wentylacja nawiewno- wywiewna







5. Rozbudowa fabrycznej klimatyzacji o drugi parownik (podać markę i model) w przedziale medycznym zapewniający wymagany komfort termiczny







IX. Instalacja elektryczna - instalacja elektryczna powinna być sporządzona w sposób zapewniający jej bezpieczne działanie i charakteryzować się nie gorszymi parametrami jak poniżej







1. Alternator zapewniający ładowanie zespołu 2 akumulatorów







2. Dwa akumulatory o łącznej pojemności min. 150 Ah do zasilania wszystkich odbiorników prądu.







3. Automatyczna ładowarka akumulatorowa sterowana mikroprocesorem ładująca akumulatory prądem odpowiednim do poziomu rozładowania każdego z nich.







4. Zasilanie zewnętrzne 230 V z min. 2 gniazdami wewnętrznymi z zabezpieczeniem uniemożliwiającym rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym i z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym. Przewód zasilający min. 5 m.







5. Min. 4 gniazda 12 V w przedziale medycznym







X. Oznakowanie, oświetlenie, sygnalizacja dźwiękowa - w pojeździe powinien znajdować się układ

ostrzegania zarówno optycznego, jak i akustycznego - zgodnie z przepisami ustawy „Prawo o ruchu

drogowym" oraz powinien on charakteryzować się nie gorszymi parametrami jak poniżej







1. Belka świetlna umieszczona na przedniej części dachu pojazdu z modułami LED koloru niebieskiego i dodatkowymi halogenowymi światłami roboczymi do

oświetlania przedpola ambulansu, W komorze silnika lub pasie przednim zamontowany głośnik o mocy min.



100 W, sygnał dźwiękowy modulowany – zmiana modulacji klaksonem, możliwość podawania komunikatów głosowych.







2. Minimum dwie niebieskie lampy LED na wysokości pasa przedniego barwy niebieskiej







3. Lampa błyskowa niebieska typu LED umieszczona w tylniej części dachu







4. Pomarańczowe światła zamontowane na drzwiach tylnych włączające się po otwarciu drzwi







5. Reflektory zewnętrzne pojazdu (łącznie z reflektorami w belce sygnalizacyjnej) ze światłem rozproszonym do oświetlenia miejsca akcji z lewej i prawej strony oraz z tyłu pojazdu. z możliwością włączania / wyłączania zarówno z kabiny kierowcy jak i z przedziału medycznego.







6. Pas odblaskowy barwy niebieskiej i czerwonej dookoła pojazdu na wysokości linii podziału nadwozia,







7. Z przodu pojazdu napis: lustrzane odbicie słowa „AMBULANS”.







8. Oznaczenie typu karetki na bokach, drzwiach tylnych symbolem „T”







9. Krzyż „Świętego Andrzeja” na bokach i dachu karetki







10. Logotyp i nazwa Szpitala umieszczona na obu bokach pojazdu







XI. Oświetlenie wewnętrzne przedziału medycznego - oświetlenie zapewniające prawidłową pracę personelu oraz charakteryzujące się parametrami nie gorszymi jak poniżej







1. Sufitowe oświetlenie typu LED rozmieszczone wzdłuż całej długości przedziału medycznego ze światłem rozproszonym







2. Oświetlenie LED regulowane umieszczone w suficie nad noszami punktowe (min. 2 szt.).







XII. Wyposażenie pomieszczenia dla pacjenta - pomieszczenie dla pacjenta powinno pomieścić urządzenia

medyczne, powinien on być zamontowany w sposób bezpieczny, uniemożliwiający uszkodzenie go lub zranienie osób w poruszającym się pojeździe







1. Na ścianie lewej zestaw szafek i półek wykonanych z tworzywa sztucznego zabezpieczonych przed niekontrolowanym wypadnięciem przedmiotów tam umieszczonych i otwarciem czasie jazdy oraz z miejsce do mocowania plecaka medycznego. Dodatkowo szyna umożliwiająca zamocowanie sprzętu medycznego.







2. Uchwyt do kroplówki na min. 2 szt. mocowane w suficie.







3. Zabezpieczenie urządzeń oraz elementów wyposażenia przed przemieszczaniem się w czasie jazdy, gwarantujące jednocześnie łatwość dostępu i użycia.







4. Centralna instalacja tlenowa z min. 2 punktami poboru z reduktorami







5. Przepływomierz 0-15 l/min. Wtyk typu AGA







XIII. Pomieszczenie dla pacjenta







1.

Wszystkie siedzenia w przedziale medycznym pokryte materiałem łatwo zmywalnym i odpornym na środki dezynfekcyjne









2. Dwa fotele obrotowe z zintegrowanym z oparciem pasem bezwładnościowym,

podłokietnikami, składanym do pionu siedziskiem









3. Wzmocniona podłoga umożliwiająca mocowanie stałej podstawy pod nosze główne. Podłoga o powierzchni przeciwpoślizgowej, łatwo zmywalnej, połączonej szczelnie z zabudową ścian.







4. Podstawa pod nosze główne ze schowkiem na deskę ortopedyczną i z platformą najazdową dla noszy







5. Uchwyty ścienne i uchwyt sufitowy dla personelu zapewniający możliwość

przytrzymania się.









XIV. Dodatkowe wymagania







1. Ambulans wyposażony w nowe opony letnie, dodatkowo komplet 4 sztuk opon zimowych z felgami stalowymi.







2. Kamera cofania z wyświetlaczem przedpola za ambulansem w kabinie kierowcy







3. Gwarancja mechaniczna i elektrycznej - min. 24 miesiące (bez limitu kilometrów)







4. Gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu -min. 36 miesięcy







5. Gwarancja na perforację - min. 120 miesięcy







6. Gwarancja na zabudowę medyczną - min. 36 miesięcy







7. Gwarancja na sprzęt i aparaturę medyczną - min. 24 miesiące







8. Autoryzowany serwis gwarancyjny oferowanej marki pojazdu bazowego w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego wliczony w wartość oferty.







9. Serwis gwarancyjny części medycznej (zabudowy) ambulansu po wstępnej weryfikacji w siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy







XV WYPOSAŻENIE MEDYCZNE







1. Butla tlenowa aluminiowa o. poj. 10 l







2. Reduktor tlenowy przeznaczony do mocowania na butlach aluminiowych i stalowych.







3. Podwójny panel tlenowy na ścianie lewej, przepływomierz z nawilżaczem, oraz pojedyncze gniazdo tlenowe w suficie.







4. Ciśnieniomierz zegarowy karetkowy z kompletem minimum 4 mankietów do montażu na szynie Modura lub ścianie







5. Trzy worki samorozprężalne po jednym dla każdej z trzech grup wiekowych z zastawką i rezerwuarem tlenu plus jeden komplet masek twarzowych silikonowych w rozmiarze od 1 do 5 po 1 szt.







6. Laryngoskop światłowodowy z kompletem łyżek o rozmiarze 00, 0, 1, 2, 3, 4 po 1 szt. w każdym rozmiarze.







7. Zestaw transportowy (nosze monoblokowe wraz z materacem, poręczami bocznymi, podparciem stóp, wieszakiem). Nosze o konstrukcji monoblokowej wyposażone w twardą wieloczłonową płytę do reanimacji na całej długości noszy pod materacem, regulowaną stopniowo ramę noszy pod plecami pacjenta w zakresie do 90 stopni na 6 poziomach wysokości, pozycje przeciwwstrząsową oraz pozycję zmniejszającą napięcie powłok brzusznych. Wyposażone w składane wzdłuż ramy noszy poręcze boczne, materac przystosowany do dezynfekcji, zestaw regulowanych pasów szelkowych oraz poprzecznych. Nosze wyposażone w 4 gumowane koła jezdne o średnicy o min. 20 cm , koła tylne skrętne w zakresie 360 stopni a przednie dodatkowo wyposażone w hamulce.

Waga noszy max.36 kg

Maksymalne obciążenie min. 240 kg

Zestaw transportowy musi spełniać zapisy norm PN EN 1789 i PN EN 1865.

Dodatkowo nosze wyposażone w kompatybilny zestaw pasów do transportu dzieci: uprząż pediatryczna na nosze przeznaczona do zabezpieczenia podczas transportu niemowląt i dzieci od 4,5 do 18 kg, Uprząż pediatryczna 5 punktowa z pasami zapinanymi na ramionach, klatce piersiowej oraz w kroczu. Pasy posiadające regulację długości oraz klamry zapięciowe, przymocowane do winylowej płachty wykonanej z lekkiego i łatwego w czyszczeniu winylu. Płachta mocowana do ramy noszy w trzech punktach za pomocą jednoczęściowych pasów z klamrami.








8. Deska ortopedyczna wyposażona w 4 pasy mocujące i stabilizację głowy







9. Krzesełko transportowe (2 pary rączek tylnich, rączki przednie regulowane, 4 kółka w tym minimum 2 z hamulcami)







10. Dwa foteliki samochodowe do przewozu dzieci z systemem umożliwiającym ich zamocowanie do foteli w przedziale medycznym, z możliwością demontażu oparcia, z regulowanymi pasami bezpieczeństwa (zakres wagi przewożonych dzieci 0- 10 kg oraz 9-36 kg)







11. Ssak nożny







12. Defibrylator półautomatyczny dwufazowy niskoenergetyczny

Defibrylator wspierający pracę ratownika w czasie całej akcji ratowniczej

Komunikacja w języku polskim – komendy głosowe i tekstowe

Umożliwiający defibrylację dorosłych i dzieci, automatycznie rozpoznający podłączone elektrody (dla dorosłych/ pediatryczne)

2 tryby defibrylacji: półautomatyczny (AED) i manualny

Automatycznie dostosowujący energię defibrylacji

Monitorowanie: kabel EKG, min. 3-odprowadzeniowy, pediatryczny tryb analizy EKG

Ekran LCD o wysokiej rozdzielczości, wymiary min. 5,5 x 7,5cm

Monitorowanie prawidłowości ucisków klatki piersiowej – komendy głosowe i informacja wizualna na wyświetlaczu

Zakres pomiaru impedancji ciała pacjenta: min. od 10 Ω do 300 Ω

Wbudowany metronom dźwiękowy podający prawidłową częstotliwość ucisków klatki piersiowej Pamięć wewnętrzna umożliwiająca zapis min. 6 godz. ciągłego zapisu EKG wraz z komunikatami i informacjami o wykonanych czynnościach

Obudowa zapewniająca poprawną pracę w trudnych warunkach (klasa IP min.55)

Zasilanie bateryjne: bateria litowo-manganowa, zapewniająca min. 300 wyładowań z maksymalną energią , minimum12 godzin ciągłego monitorowania EKG

Temperatura pracy: 0ºC do 50º C

Temperatura przechowywania: -30ºC do 70º C

Dedykowana torba transportowa

Dedykowany certyfikowany uchwyt transportowy do ambulansu

Elektrody:



  • dla dorosłych, z wbudowanym czujnikiem ucisku klatki piersiowej – z min. 4 letnim okresem przydatności do użycia – 1 szt.

  • dla dorosłych, z wbudowanym czujnikiem ucisku klatki piersiowej – z min. 2 letnim okresem przydatności do użycia – 1 sz.

  • dla dzieci, poniżej 8 roku życia lub poniżej 25 kg masy ciała – z min. 2 letnim okresem przydatności do użycia – 2 szt.









13. Plecak reanimacyjny o rozmiarach max 60x55x28 cm o konstrukcji wielokomorowej, wyposażony w 2 szelki, pas biodrowy, pasek spinający szelki oraz w dwa uchwyty do przenoszenia w ręku. Budowa wielokomorowa, wbudowany organizer na zestawy wkłuć, system ampluarium na min 60 ampułek. Komora plecaka posiadająca miejsce laryngoskop opisany w pkt XV. 6 i worków samorozprężalnych w pkt XV. 5, oraz system pętelek na segregację pozostałego sprzętu (rurki ustno gardłowe, kleszczyki intubacyjne). Dodatkowo plecak powinien być wyposażony w kleszczyki Magilla w rozmiarze 16 cm, 20 cm, 24 cm po 1 sztuce każdego rozmiaru









ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:



Pobieranie 104.65 Kb.





©absta.pl 2020
wyślij wiadomość

    Strona główna