Plan warsztatów marcina Muszyńskiego



Pobieranie 7.94 Kb.
Data08.05.2016
Rozmiar7.94 Kb.
Prowadzący:
Marcin Muszyński ur. 09-08-1982 we Wrocławiu. Karierę animatora rozpoczął od współpracy ze Studiem Animacji Action Heroes. Brał udział w nadzorowaniu prac przy  modelowaniu postaci do filmu kinowego „Sala samobójców”. Koordynował prace animacyjne do serialu telewizyjnego „Garfield”. Od roku jest członkiem międzynarodowej grupy animatorów, produkującej 26-odcinkowy serial animowany. Prowadził kursy animacyjne online i grupowe o tematyce: Animacja – podstawy i główne założenia, Rendering i oświetlenie. Warsztaty animacji 3D prowadzone będą przez Marcina Muszyńskiego w dniach 15-21 sierpnia. Przewidywany czas trwania zajęć – 56 h 
 PLAN WARSZTATÓW Marcina Muszyńskiego:

Warsztaty podzielone będą na niżej wymienione tematy:

1. Program Autodesk Maya. Zapoznanie się z prostymi funkcjami programu

2. Podstawy modelowania  w programie Maya

3. Modelowanie prostych obiektów oraz otoczenia

4. Storyboard – Tworzymy historię

5. Animacja postaci :

a) Omówienie 12 zasad dobrej animacji

b) Kontrola obiektów na scenie

c) Animacja obiektów

Animacja kamery

– Światło – zasady dobrego oświetlenia sceny

– Rendering – zasady renderowania na warstwach
Partyk Scelina ur. 1984 w Bystrzycy Kłodzkiej. W latach 2003-2008 studiował w Dolnośląskiej Szkole Wyższej specjalność media cyfrowe i komunikacja elektroniczna. Muzyk, producent muzyki, dźwiękowiec, grafik, twórca animacji 3D. Pracował jako animator przy produkcji takich filmów, jak „Włatcy Móch” i „1000 złych uczynków”, obecnie zajmuje się postprodukcją obrazu filmu "Złote krople". Komponuje muzykę na potrzeby gier komputerowych i filmów krótkometrażowych. Jest właścicielem firmy "Picture & Sound". W Digital Masters pełni funkcję kierownika studiów podyplomowych. Warsztaty prowadzone będą przez Patryka Scelinę  w dniach 22 i 23 sierpnia.
PLAN WARSZTATÓW Patryka Sceliny:

1. Wprowadzenie do postprodukcji obrazu

2. Podstawy obsługi programu Adobe After Effects

3. Kompozycja wyrenderowanych obrazów animacji 3D

4. Dodawanie efektów

5. Korekcja koloru

6. Finalizacja ujęć i rendering

7. Przygotowanie do udźwiękowienia

8. Nagrania dźwięku

9. Synchronizacja nagrań do obrazu



10. Miks dźwięku

Pobieranie 7.94 Kb.





©absta.pl 2020
wyślij wiadomość

    Strona główna