Program szkolenia Nowoczesny marketing (2 dni)



Pobieranie 7.85 Kb.
Data09.05.2016
Rozmiar7.85 Kb.


Załącznik nr 1

Program szkolenia Nowoczesny marketing (2 dni)








  1. Wprowadzenie do e-marketingu

  • Rynek internetowy – przegląd i kluczowe liczby

  • E-Konsument – kim jest polski Internauta, czego poszukuje, czego oczekuje; badania użytkowników Internetu (Megapanel, Net Track, Eyetracking)

  • Organizacja rynku internetowego – podmioty, relacje, powiązania (domy mediowe, agencje interaktywne, portale, sieci reklamowe)

  • Leksykon e-marketingu – podstawowe pojęcia, definicje, żargon branżowy




  1. Strategia działania firmy w Internecie

  • Cele krótko i długoterminowe

  • Budowa i realizacja strategii marketingowej (Case studies)

  • Outsourcing jako popularny model wsparcia biznesu

3. Planowanie kampanii reklamowych w internecie



  • Definiowanie celów kampanii

  • Wybór narzędzi reklamy pod kątem celów kampanii - e-mailing, reklama display, reklama kontekstowa, programy afiliacyjne (Case studies)

  • Metody planowania mediów - jak napisać brief (warsztat)

  • Wskaźniki Mediowe wykorzystywane w planowaniu kampanii - Real User, Unique User, czas na odsłonę, Affinity index, współoglądalność

4. Badanie skuteczności i efektywności kampanii reklamowych online



  • Badanie efektywności kampanii reklamowych - odsłony, zasięg, częstotliwość, unikalne kliknięcia, wskaźniki: CPM, CPT, CPC, CTR, CPA (warsztat)

  • Efekt kampanii - gromadzenie wiedzy i wyciąganie wniosków dla przyszłych działań

  • Optymalizacja kampanii reklamowych

5. Marketing w wyszukiwarkach - SEO i SEM



  • Obecna sytuacja trendy i tendencje - sieci reklamowe, domy mediowe

  • Search Engine Optimization - pozycjonowanie serwisów WWW

  • Narzędzia wykorzystywane do prowadzenia działań SEM (Case studies)

  • Jak zbudować strategię SEM? (warsztat)

  • Search Engine Marketing - planowanie kampanii reklamowych SEM (warsztat)

  • Badanie skuteczności kampanii w wyszukiwarkach


Uwaga: Zajęcia praktyczne - prosimy o zabranie własnych laptopów.




©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna