SzczegóŁowy rozkład materiałU



Pobieranie 373.07 Kb.
Strona1/4
Data03.05.2016
Rozmiar373.07 Kb.
  1   2   3   4
SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD MATERIAŁU
Klasa ................................................ Nauczyciel ........................................................................................................................

New Adventures Pre-Intermediate Nr dopuszczenia MEN: 111/3/2009

Rozdział / Podrozdział / Data / nr lekcji


(wypełnia nauczyciel)

Tematyka


Sytuacje dnia codziennego

Materiał gramatyczny

Słownictwo/


Wymowa /

Strategie samodzielnego uczenia się

Sprawności językowe

Materiały dodatkowe

Zadanie domowe

Standardy egzaminacyjne wg podstawy programowej z 2009 r.

1. STARTER UNIT




0.1 Vocabulary revision

  • powtórzenie

czas Simple Present (pytania)

  • podstawowe czasowniki:
    czynności codzienne


Wymowa

dyftongi WB, s.133



Słuchanie

w celu sprawdzenia swoich odpowiedzi



Mówienie

budowanie pytań; zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi (praca w parach wg modelu)



Pisanie

krótki tekst na temat partnera, na podstawie udzielonych przez niego odpowiedzi



WB (Workbook):

  • s.3, ćw. 1-3

  • Word Bank Starter, s.110, Basic verbs




Temat: życie rodzinne i towarzyskie

0.2 Grammar revision




  • zaimki

  • przymiotniki dzierżawcze

  • czas Simple Present

  • przysłówki częstotliwości

Czytanie

w celu uzupełnienia luk w tekście



Pisanie

- odpowiadanie na pytania

- tworzenie pytań


WB:

  • s.4, ćw. 1-4





0.3 Grammar revision



  • najczęstsze błędy




  • czasowniki to be, to have got, can, do -

zdania pytające


  • rodzina, przyjaciele

  • zainteresowania, preferencje

Czytanie

w celu znalezienia błędów i poprawienia ich



Pisanie

- odpowiadanie na pytania

- tworzenie pytań


WB:

  • s.5, ćw. 5-9





0.4 Practical English

  • wyrażanie upodobań

  • kwestionariusz osobowy







porównywanie odpowiedzi (me too, me neither, really? I do/ I don’t)



Czytanie

w celu uzupełnienia dialogów podanymi zwrotami / słowami



Słuchanie w celu:

- sprawdzenia swoich odpowiedzi

- słuchanie i powtarzanie za wzorem (Phrase Bank)



Czytanie i słuchanie

w celu wskazania poprawnej formy



Mówienie

zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi na pytania osobiste z kwestionariusza




WB:

s.6, ćw. 3-4



  • s.110, Phrases to learn

  • s. 111, Extra! Expressions with have and be




Temat: życie rodzinne i towarzyskie

Reagowanie językowe – dobieranie



Dodatkowe zadania utrwalające i sprawdzające

  • Teacher's Resource Book 3, STARTER UNIT

- Revision, str. 70

- Extension, str. 71

- test, Starter Unit





: images -> uploads -> weblog files
weblog files -> Zakład pedagogiki ogólnej I metodologii badań
weblog files -> Ćwiczenia + warsztat
weblog files -> WFz. D. Ips-05 Modele statystyczne w badaniach naukowych. Cz. Ogólny model liniowy – mgr Mariusz Trejtowicz warsztaty 30 godzin, 3 ects, semestr 1, sobota I niedziela wfz. D. Ips-05a
weblog files -> Procedura antyplagiatowa w instytucie pedagogiki uj
weblog files -> Zagadnienia do egzaminu magisterskiego ask
weblog files -> Rozkład materiału w układzie gramatycznym oraz propozycja planu wynikowego
weblog files -> Zaproszenie do udziału w Międzynarodowej Konferencji Naukowej Uniwersytet Wrocławski w kulturze europejskiej XIX i XX wieku
weblog files -> Zaburzenia funkcjonowania społecznego
weblog files -> Program konferencji
weblog files -> Wymagania wstępne: Zaliczone kursy „Podstawy psychologii reklamy”


  1   2   3   4


©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna