Załącznik nr 4
Umowa
UG/..../2010
zawarta w dniu ……………… 2010 r. w Gorzycach pomiędzy:
Gminą Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce , reprezentowaną przez:
…………………………………………
…………………………………………
zwaną w dalszym tekście umowy Zamawiającym,
a
………………………………………………………………….
………………………………………………………………….
reprezentowaną przez:
………………………………………………………………….
………………………………………………………………….
Zwaną w dalszym tekście umowy Wykonawcą,
w rezultacie wyboru oferty Wykonawcy i udzielenia zamówienia publicznego przez Zamawiającego, została zawarta umowa o następującej treści :
§ 1
Przedmiot umowy
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pod nazwą:
Dostawa sprzętu AGD z przeznaczeniem dla mieszkańców gminy Gorzyce poszkodowanych w wyniku powodzi w roku 2010.
2. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest miejscowości Gorzyce lub inne miejscowości z terenu gminy Gorzyce w powiecie tarnobrzeskim w województwie podkarpackim, wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego oraz Gminy Gorzyce.
§ 2
Termin realizacji
1. Dostawca zobowiązuje się do wykonania zadania będącego przedmiotem umowy w terminie do 10 listopada 2010 r.
2. Termin dostarczenia sprzętu uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem Wykonawca dostarczy towar na miejsce przeznaczenia w stanie zupełnym.
3. Termin dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym w terminie 4 dni przed planowaną dostawą.
4. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w partiach nie większych niż 170 sztuk sprzętu AGD.
§ 3
Wynagrodzenie i płatności
1. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ustala się w formie ryczałtu w wysokości………………zł netto powiększonej o należny podatek VAT, co daje razem kwotę …………………………. zł brutto ( słownie………………………………….) , zgodnie z ofertą Wykonawcy.
2. Wynagrodzenie określone w ustępie 1 niniejszego paragrafu jest ostateczne i nie podlega zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
3. Cena obejmuje całkowitą należność jaką Zamawiający zobowiązany jest zapłacić za sprzęt i jego dostarczenie do miejsca przeznaczenia. Cena obejmuje koszty i opłaty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia za transport i ubezpieczenie, załadunek, wyładunek, dokumentację niezbędną do normalnego użytkowania, konserwacji i naprawy przedmiotu umowy.
4. Strony postanawiają, że zapłata następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Wykonawca wystawi fakturę na Gminą Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, NIP 867-20-77-154.
6. Zapłata faktury będzie dokonana przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury wystawionej przez Wykonawcę po dokonaniu odbioru ostatniej partii przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym przyjętym przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
§ 4
Obowiązki stron
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
-
dostarczenie i rozładunek aktualnie produkowanego, fabrycznie nowego i niedziałającego wadliwie sprzętu AGD w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
-
dołączenie certyfikatu bezpieczeństwa, który jest wymagany prawem przy dostawie sprzętu,
3) dołączenie instrukcji obsługi w języku polskim do każdej sztuki dostarczonego sprzętu
4) dołączenie karty gwarancyjnej w języku polskim do każdej sztuki dostarczonego sprzętu
5) dołączenie do każdej karty gwarancyjnej dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu uprawiającego do korzystania z serwisu gwarancyjnego.
2. Zamawiający zobowiązuje się do odbioru sprzętu dostarczonego przez Wykonawcę w terminie określonym w § 2 ust 1 niniejszej umowy oraz zapłaty wynagrodzenia w wysokości określonej w § 3 ust 1 niniejszej umowy.
§5
Odbiory
-
Wykonanie dostawy podlega odbiorowi końcowemu, który zostanie dokonany przez upoważnionych przedstawicieli stron.
-
W przypadku stwierdzenia podczas odbioru widocznych wad mechanicznych w przedmiocie zamówienia podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego nastąpi po usunięciu wszystkich wad. Wskazane wady zostaną przedstawione przez Zamawiającego Wykonawcy w formie pisemnej w protokole.
§ 6
Gwarancja
-
Wykonawca udziela na przedmiot umowy gwarancji jakości za wady fizyczne na okres 24 miesięcy.
-
Niezależnie od udzielonej gwarancji, Wykonawca ponosi wobec użytkownika odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne w terminie i na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
-
Okres odpowiedzialności Wykonawcy wobec użytkownika z tytułu rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji jakości liczony jest od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia użytkownikowi.
-
W dacie odbioru Wykonawca wystawi dokument gwarancyjny do każdej sztuki urządzenia.
-
Wraz ze sprzętem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć użytkownikowi szczegółowe informacje dotyczące trybu zgłoszenia awarii (formularz zgłoszenia) oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji.
-
Warunki serwisu gwarancyjnego:
a) czas reakcji na usunięcie usterki – maksymalnie 3 dni robocze;
-
czas naprawy – nie dłużej niż 14 dni roboczych;
-
liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany sprzętu na nowy - 5 napraw
W okresie gwarancji naprawa sprzętu będzie dokonywana przez upoważnionych pracowników punktu serwisowego na terenie gminy Gorzyce, tylko w wyjątkowych sytuacjach w punkcie serwisowym, gdy naprawa na miejscu okaże się nie możliwa.
8. Dostarczanie naprawionych lub nowych części sprzętu jak również transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
9. W przypadku ujawnienia widocznych uszkodzeń mechanicznych w przedmiocie zamówienia w trakcie odbioru Zamawiający ma prawo żądać wymiany wadliwego sprzętu na nowy. Termin dostarczenia fabrycznie nowego i niewadliwego sprzętu przez Wykonawcę wynosi 3 dni robocze.
§ 7
Kary umowne
-
Strony ustanawiają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kar umownych.
-
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
-
w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust 1, tj. kwotę……… zł brutto (słownie:…….), gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
-
w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust 1, tj. kwotę …….. zł brutto (słownie: ……….) za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy.
-
w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust 1, tj. kwotę …… zł brutto (słownie: ………), za każdy dzień opóźnienia liczony od upływu terminu wyznaczonego na usunięcie wad stwierdzonych i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji.
-
Zapłata kar umownych nie wyłącza prawa do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
-
Zamawiający ma prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.
-
Postanowienia dotyczące kary umownej nie mają zastosowania w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy o którym mowa w § 8 ust 2.
§ 8
Rozwiązanie umowy
-
Umowa może zostać rozwiązana w trybie natychmiastowym, w przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązania się przez Wykonawcę z warunków niniejszej umowy.
-
Oprócz przypadków określonych w Kodeksie cywilnym Zamawiający może odstąpić od umowy, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku odstąpienie od umowy powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
-
W przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania jej Wykonawca może żądać wynagrodzenia jedynie za część umowy wykonaną do dnia ustania obowiązywania umowy.
-
Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Strona odstępująca od umowy powinna podać także pisemne uzasadnienie swojej decyzji.
§ 9
Postanowienia końcowe
Niedopuszczalne są zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
§ 10
1. Upoważnionymi przedstawicielami ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcą są:
1) ……………………………………… tel…… e:mail……………..
2) ……………………………………… tel…… e:mail………………..
3) ……………………………………… tel…… e:mail………………..
Upoważnionymi przedstawicielami ze strony Wykonawcy do kontaktowania się z Zamawiającym są:
-
……………………………………… tel……, e:mail……..……………………
-
……………………………………… tel……, e:mail……..…………………
§ 11
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
§ 12
Spory związane z realizacją niniejszej umowy Strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu powszechnego miejscowo właściwego dla siedziby Zamawiającego.
§ 13
Umowę niniejsza sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron umowy.
§ 14
Integralnymi częściami niniejszej umowy są:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1; (brzmienie zał. nr 1 będzie zgodne z brzmieniem Rozdziału I SIWZ )
2) oferta Wykonawcy- załącznik nr 2
3) wzór protokołu zdawczo odbiorczego-załącznik nr 3.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
|