WYKAZ
Organizacji Obsługowych PART145
(aktualizacja 04.04.2008r.)
Lp
|
Nr orzeczenia zatwierdzenia
|
Data wydania certyfikatu/data ostatniego audytu 2 letniego
|
Nazwa organizacji
|
Adres Organizacji
|
Zakres zatwierdzenia
|
L
|
B
| -
|
PL.145.001
|
07.01.05/
01.12.06
|
Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego
„PZL- Rzeszów” S.A.
|
35-078 Rzeszów
ul. Hetmańska 120
Skr. poczt. 340
tel. (017) 85 46 100
fax (017) 86 20 750
|
B1 Silniki turbinowe: GTD-350, PZL-10W, TWD-10B, TWD-10B/PZL-10S,
C5 Układy elektryczne
C11 Śmigłowce – przekładnie:
Przekładnie główne: WR-2, WR-3, PG-1 Kania,
Przekładnie pośredniczące do: Mi-2, Mi-2 plus, PZL-Kania, W-3, W-3A, W-3AS
Przekładnie tylne do śmigłowców: Mi-2, Mi-2 plus, PZL–Kania, W-3, W-3A, W-3AS
D1 Badania nieniszczące:
|
|
| -
|
PL.145.002
|
21.12.04/
21.12.06
|
Lotnicze Przedsiębiorstwo Usługowe„Heliseco”
Sp. z o. o.
|
21-045 Świdnik
Aleja Lotników Polskich 1
tel. (081) 751 23 49
fax (081) 468 09 23
|
Śmigłowce:
W-3,
W-3A
W-3AS z silnikami PZL – 10W
Mi-2 z silnikami GTD-350
|
X
X
X
X
|
X
X
X
X
| -
|
PL.145.003
|
03.12.04/
24.11.06
|
Polskie Linie Lotnicze
LOT S.A.
Pion Techniczny
|
00-906 Warszawa
ul.17 Stycznia 39
tel. (022) 606 80 02
fax (022) 606 81 02
|
Samoloty:
Boeing 767 – 200/300/ER z silnikami CF-80C2-B4/B6
Boeing 737 – 300/400/500 z silnikami CFM-56-3C
ATR-42/72 z silnikami PW-120/124B
EMB-145 z silnikami AE-3007
EMB-170
Boeing 737-700/800
Boeing 757-200ER z silnikami RB211C/E
Airbus A319/320/321
Badania nieniszczące: rentgenograficzne, ultradźwiękowe, prądów wirowych, magnetyczne, penetracyjne, akustyczne, termiczne
|
X
X
X
X
X
X
X
X
|
X
X
X
X
X
| -
|
PL.145.004
|
24.06.05
|
Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego
„PZL- Kalisz” S.A.
|
62-800 Kalisz
ul. Częstochowska 140
tel. (062) 503 24 24
fax (062) 503 24 33
|
Silniki turbinowe: TWD-10 B
Silniki tłokowe: ASz-62IR wszystkich wersji,
AI-14 RA wszystkich wersji,
K-9 wszystkich wersji
Podzespoły: wyposażenie silników, silnik-APU, śmigła – zgodnie z zakresem zatwierdzenia
|
|
| -
|
PL145.005
|
15.10.04
29.08.06
|
CENTRAL EUROPEAN ENGINE SERVICES
Sp. z o.o.
|
00-906 Warszawa
ul. 17 Stycznia 39
tel. (022) 606 88 71
fax (022) 606 82 38
|
Samoloty: Boeing 767 – 200/300/ER (zamiana i obsługa silnika CF-80C2)
Boeing 737 – 300/400/500 (zamiana i obsługa silnika CFM-56-3)
Silniki : General Electric: CF6-80C2, CF34-8E
CFM International: CFM56-3
Pratt&Whitney Canada: PW-120/-121/-124B/-127E
Rolls-Royce Corp. AE3007
APU: Honeywell GTCP-331, Honeywell GTCP 85-129,
Hamilton Sundstrand APS500, APS2300
Silnik-APU: rewers ciągu silnika CF6-80C2, CF34-8E, CFM56-3, AE3007A
wtryskiwacze paliwowe silnika PW-100
Śmigła: Hamilton Std. HS 14SF-5/-11, 568F-1
Badania nieniszczące: , metody penetracyjne (PT)
|
X
X
|
| -
|
PL.145.006
|
30.05.05
|
Wytwórnia Sprzętu
Komunikacyjnego
„PZL-Świdnik” S.A.
|
21-045 Świdnik
Al. Lotników Polskich 1
tel. (081) 751 28 28
fax (081) 751 21 73
|
Śmigłowce: PZL-SOKÓŁ (W-3, W-3A), PZL-KANIA, Mi-2, SW-4
Podzespoły: układ klimatyzacji i nadciśnienia, pilot automatyczny, łączność i nawigacja, drzwi i luki, zasilanie elektryczne, wyposażenie, układ sterowania, płatowcowy układ paliwowy, wirnik śmigłowca, transmisja śmigłowca, układ hydrauliczny, przyrządy pokładowe, podwozie, układ tlenowy, układ pneumatyczny, układ p.oblodzeniowy i p.pożarowy, oszklenie, struktura
Badania nieniszczące: radiograficzne RJ (X)
penetracyjne (fluoroscencyjne) PT
agnetoskopowi MG
|
X
|
X
| -
|
PL.145.008
|
23.03.07
|
Zakład Naprawczy Sprzętu Lotniczego Antoni Nowak
|
34-300 Żywiec
ul. Browar Kolonia 25
tel. 0601 486 839
fax (033) 861 89 84
|
Samolot:
L-4H PIPER Cub (silnik Continental A-65, A-75 oraz
Continental C-85, C-90)
Motoszybowiec:
SZD-45 A Ogar (silnik „Limbach” SL 1700 EC,
śmigło Hoffmann HO11*-145B75D, HO11*-150B55D)
Szybowce:
SZD-12 Mucha 100, SZD-12A Mucha 100A, SZD-22C Mucha STD
S-1 Swift
MDM-1 Fox
SZD-21-2B Kobuz-3
SZD-24C Foka-C, SZD-24-4A Foka-4
SZD-25A Lis
SZD-30 Pirat, SZD-30C Pirat
SZD-32A Foka-5
SZD-35 Bekas
SZD 36A Cobra 15, SZD 39 Cobra 17
SZD-37x Jantar 17, SZD-37 Jantar 19
SZD 38 Jantar 1, SZD-38A Jantar 1
SZD-41, SZD-41A, SZD-41B Jantar Std
SZD-42 Jantar 2, SZD-42-1 Jantar 2A, SZD-42 Jantar 2B
SZD-48 Jantar Std.2, SZD-48-1 Jantar Std.2, SZD-48-3 Jantar Std.3
SZD-50-3 Puchacz, SZD-50-3 Puchacz A
SZD-51 Junior, SZD-51.1 Junior
SZD-52-2 Krokus, SZD-52-3 Krokus S, SZD-52-4 Krokus
SZD-55-1
SZD-59 Acro
Podzespoły: C6, C8, C13, C19, C20
Ważenie i wyznaczanie środka ciężkości pow. statków powietrznych
Obsługa powłok lakierniczych i zabezpieczeń antykorozyjnych.
|
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
|
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
| -
|
PL.145.009
|
02.07.07
|
WIRKK
Serwis szybowców
Jerzy Biskup
|
34-312 Międzybrodzie Żywieckie
ul. Lotnicza 7
tel. /fax (033) 866 20 80
|
Motoszybowce, szybowce:
SZD-45 A Ogar (silnik „Limbach” SL 1700 EC, śmigło Hoffmann HO11*-145B75D, HO11*-150B55D)
S-1 Swift
MDM-1 Fox
SZD-9bis Bocian 1D, 1E
SZD-12 Mucha 100, SZD-12A Mucha 100A, SZD-22C Mucha STD
SZD-24C Foka-C, SZD-24-4A Foka-4
SZD-32A Foka-5
SZD-30 Pirat, SZD-30C Pirat
SZD-35 Bekas
SZD 36A Cobra 15, SZD 39 Cobra 17
SZD 38 Jantar 1, SZD-38A Jantar 1
SZD-41, SZD-41A, SZD-41B Jantar Std
SZD-42 Jantar 2, SZD-42-1 Jantar 2A, SZD-42 Jantar 2B
SZD-48, SZD-48-1 Jantar Std.2, SZD-48-3 Jantar Std.3, SZD-48-3M Brawo
SZD-50-3 Puchacz, SZD-50-3 Puchacz A
SZD-51 Junior, SZD-51-1 Junior
SZD-52-1 Jantar-15, SZD-52-2 Jantar-15, SZD-52-3 Krokus S, SZD-52-4 Krokus
SZD-55, SZD-55-1
SZD-59 Acro
PW-5 Smyk, B1-PW-5
PW-6 U
LAK-12 LIETUVA
LAK-17A, LAK-19
LAK-17AT, LAK-19T (silnik SOLO 2350, Śmigło LAK-P4-90
DG-100, DG-100 Elan, DG-100G Elan
DG-202, DG-200, DG-200/17, DG-200/17C
DG-300 Elan, DG-300 Elan Acro, DG-300 Club Elan, DG-300 Club Elan Acro
DG-400
DG-500/20 Elan, DG-500/22 Elan, DG-500 Elan Orion, DG-500/22 Elan Trainer
DG-500 M, DG-500MB, DG-505 MB (silnik SOLO 2625 02, śmigło KS-1G-160-
R-110-()
DG-600, DG-600/18
DG-600 M, DG-600/18 M
DG-800 A, DG-800 LA
DG-800 S, DG-808 S
DG-800 B, DG-808 B, DG-808 C (silnik SOLO 2625 01, śmigło KS-1G-152-R-122-()
DG-100 S
DG-1000 T (silnik SOLO 2350 C, śmigło DG-P001-1)
LS8, LS8-a, LS8-b, LS8-s, LS8-sb, LS8-18
LS8-t, LS8-st (silnik SOLO 2350, śmigło KS-1G-152-R-122-()B
LS7, LS7-WL
LS6, LS6-a, LS6-b, LS6-c, LS6-18W
LS4, LS4-a, LS4-b
LS3, LS3-a, LS3-17
LS1, -0, -a, -b, -c, LS1-d, LS1-f
Cirrus, Cirrus VTC
Standard Cirrus, -B, -G, Standard Cirrus CS11-75L
Discus bT, bM, Discus 2T, Discus 2cT (silnik SOLO 2350, śmigło OE-FL.5.83.a5, v92)
Discus a, -b, -CS, Discus 2a, -2b, -2c
Duo Discus, Duo Discus C
Duo Discus T (silnik SOLO 2350, śmigło OE-FL.5.83/83.a5,v92)
Janus, Janus B, Janus C, Janus Ce
Janus CM, Janus CT
Mini Nimbus B, Mini Nimbus C, Mini Nimbus HS7
Nimbus 2, -2b, - 2c, Nimbus 3, - 3/24,5
Nimbus 3D
Nimbus -3DT, Nimbus -3DM
Nimbus -3T (silnik SOLO 2350, śmigło OE-FL.5.83/83.a5,v92)
Nimbus -4, Nimbus -4D
Nimbus -4T, Nimbus -4DT, Nimbus -4M, Nimbus -4DM (silnik SOLO 2350, śmigło OE-FL.5.83/83.a5,v92)
Ventus bT, VentuscT, Ventus cM, Ventus 2cT (silnik SOLO 2350, śmigło OE-FL.5.83/83.a5,v92)
Ventus 2cM (silnik SOLO 2625 01, śmigło KS-1G (), KS-1C () )
Ventus a, -b, -b/16,6, Ventus c, Ventus 2a, -2b, -2c
Pegase 101, 101a
ASW-15, ASW-15 B
ASW-19, ASW-19B
ASW-20, -20L, -20C, ASW-20B, -20BL, ASW-20F, -20FL
ASK-21
ASW-22, -22B, ASW-22BL
ASW-22BE, -22BLE, ASW-22M
ASK-23, -23B
ASW-24, -24B
ASH-25
ASH-25E, -25M
ASH-26, ASH-26E
ASW-27, -27B
ASW-28-18, ASW-28-18 E
ASG-29
G-102 Astir CS, G-102 Astir CS77, G-102 Astir JEANES
G-102 Standard II, G-102 Standard III
G-102 Club II, Club III, G-102 Club III b
G-103 TWIN ASTIR, G-103 TWIN II, TWIN III
G-103 TWIN II Acro, G-103 TWIN III Acro, G-103 TRAINER
G-103 C TWIN III SL
Podzespoły: C6, C8, C19, C20
Ważenie i wyznaczanie środka ciężkości pow. statków powietrznych
Obsługa powłok lakierniczych i zabezpieczeń antykorozyjnych.
Pasy pilota
Zaczepy holownicze
|
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
|
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
| -
|
PL.145.010
|
31.01.08
|
„PZL-WROCŁAW” Sp. z o.o.
|
51-317 Wrocław
ul. Bierutowska 57/59
tel: (071) 325 18 34
fax (071) 325 05 65
|
Podzespoły: C2 – układy autopilota, C7 Silniki główne i pomocnicze – APU,
C8 Układy sterowania, C9 Układy paliwowe – płatowiec, C10 Śmigłowce – wirniki, C12 Układy hydrauliczne, C14 Układy podwozia, C16 Śmigła, C17 Układy pneumatyczne
D1 Badania nieniszczące – metody i techniki:
MT – proszkowe
PT - zanurzeniowe
|
|
| -
|
PL.145.011
|
24.01.06
|
ATM Przedsiębiorstwo Produkcyjne Sp. zo.o.
|
04-186 Warszawa
ul. Grochowska 21a
(022) 5156700
(022) 5156705
|
Obsługa warsztatowa urządzeń własnej produkcji:
- Podstawy (Arinc 404A) ATM-AR2 i ATM-AR3 wraz z odmianami
- Szyfrator (DFDAU) ATM-DA1
- Pulpity wprowadzania danych (Entry Panel) ATM-EP2 i ATM-EP5
- Rejestratory szybkiego dostępu (Quick Access Recorders) ATM-QAR i ATM-QR4
- Kasety pamięci (Memory cartridge) ATM-MC
- Miniaturowy Rejestrator Eksploatacyjny (Miniature Maintenance Recorder) ATM-QR7
|
|
| -
|
PL.145.013
|
12.09.05
|
KRK Airport Services
|
32-083 Balice
Port Lotniczy Kraków
tel. (012) 285-51-15
fax.(012) 285-51-14
|
Samoloty:
B737-300/-400/-500 z silnikami CFM 56-3
B737-600/-700/-800/-900 z silnikami CFM 56-7
Embraer -145 z silnikami Allison AE3007
|
X
X
X
|
|
-
|
PL.145.015
|
26.01.05/
14.11.06
|
Wojskowe Zakłady Lotnicze
Nr 2
|
85-915 Bydgoszcz
ul. Szubińska 107
tel. (052) 345 80 98
fax (052) 345 80 98
|
Statki powietrzne:
PZL110 Koliber,
PZL101 Gawron,
PZL 104 Wilga,
AN-2,
Jak 12,
Piper PA-34-200,
Cessna 150, 152, 172, 182
Podzespoły: C3, C5, C6, C9, C12, C13, C14, C15, C17, C18
|
X
X
X
X
X
X
X
|
X
X
X
X
X
X
X
| -
|
PL.145.017
|
27.07.06
|
PHU POLINAR
|
31-010 Kraków
Rynek Główny 2
tel. (012) 285-51-02
fax. (012) 285-51-02
|
Śmigłowce (A3):
Robinson R22
Robinson R44
|
X
X
|
X
X
| -
|
PL.145.018
|
17.12.04/
13.09.06
|
WZL-4
Stacja Prób Silników
|
01-450 Warszawa
WZL-4
Stacja Prób Silników
ul. Ks. Bolesława 1/3
tel/fax.(022) 836 45 21
|
Próby stoiskowe silników CFM-56-3 wszystkich wersji
|
|
| -
|
PL.145.019
|
17.01.05
|
EXIN
|
20-111 Lublin
ul.Rynek18
tel/fax: (081) 532 12 47
|
Statki powietrzne o masie pow.5700kg:
Antonow An-26B
|
X
|
X
| -
|
PL.145.020
|
21.12.04/
03.10.06
|
SKY Express Sp. z o.o.
|
02-258 Warszawa
ul. Szyszkowa 20
tel (022) 668 03 00
fax (022) 668 02 98
|
Samolot: L-410 UVPE z silnikami Walter M601 E
SAAB 340 z silnikami GE CT7-5A2
B737 -300/400/500 z silnikami CFM56
B757-200 z silnikami Pratt&Whitney PW2040
|
X
X
X
X
|
X
| -
|
PL.145.021
|
03.12.04/
19.10.06
|
WEA CARGO Sp.z o.o.
|
02-146 Warszawa
ul.17 Stycznia 47
tel. (022) 500 99 20
fax. (022) 500 99 41
adres do korespondencji:
WEA Cargo Sp. z o.o.
Skr. Pocztowa 26
02-275 Warszawa
|
Statki powietrzne o masie pow. 5700kg:
B757-200/300;
B-737-300/400/500,
B-737-600/700/800,
ATR -42-300,
L-410UVP-E Turbolet,
Beechcraft Be-350 Super King Air
Podzespoły: C3, C5, C6, C13, C14
|
X
X
X
X
X
X
|
X
-
-
X
X
-
| -
|
PL.145.022
|
15.12.04/
28.09.06
|
Samodzielny Publiczny ZOZ
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
|
01-934 Warszawa
ul. Księżycowa 5
tel. (022) 313 29 30 (-31)
fax (022)331 49 86
|
Statki powietrzne o masie startowej pon. 5700:
M20Mewa;
Piaggio P.180 AVANTI / AVANTI II
Śmigłowce:
Mi-2 Plus
Agusta A 109E Power
Podzespoły: C3, C13 ( M20 Mewa; Mi-2 Plus, P.180 Avanti, P.180 Avanti II)
|
X
X
X
X
|
X
X
X
X
| -
|
PL.145.023
|
12.09.05
|
GTL-LOT Usługi Lotniskowe
|
42-625 Ożarowice
ul. Wolności 90
tel.: (032) 392 72 58
fax: (032) 284 50 90
MPL Katowice w Pyrzowicach
|
Statki powietrzne o masie pow. 5700kg:
EMB 145 z silnikami ALLISON AE3007
B737-300/400/500 z silnikami CFM56-3
A318/319/320/321 z silnikami CFM56-5
A319/320/321 z silnikami V2500
|
X
X
X
X
|
| -
|
PL.145.024
|
14.12.05
|
Polskie Zakłady Lotnicze
|
39-300 Mielec
ul. Wojska Polskiego 3
tel. (017) 788 7921
fax: (017) 788 7829
|
Statki powietrzne o masie pow.5700kg:
- PZL M 28 z silnikami PT6A-65B i śmigłami HC-B5MP-3D
- An-28 z silnikami TWD-10B i śmigłami AW-24 AN,
- An-28M7H z silnikami TWD 10B/PZL-10S i śmigłami HC-B5MP-3D
Statki powietrzne o masie poniżej 5700:
- An-2 z silnikiem ASz-62IR i śmigłem AW-2
- PZL M 18 „Dromader” z silnikiem Asz-62IR-M18 i śmigłami AW-2-30, AW-2
- PZL M 20 „Mewa” z silnikami TSIO-360 KB, LTSIO-360 KB, PZL-F6A-350C1. i śmigłami BHC-C2YF-2CKUF, BHC-C2YF-2CLKUF, 3AF 32C 508, 3AF 32C 509
- PZL M26 01 z silnikiem AEIO-540-L1B5 i śmigłem HC-C3YR-4BF lub HO-V123K/V
Podzespoły: C1, C3,C4, C5, C6, C8,C9, C12, C13, C14, C16, C17, C18, C20
D1 Badania nieniszczące
(badanie penetracyjne i magnetyczno – proszkowe)
|
X
X
X
X
X
X
X
|
X
X
X
X
X
X
X
| -
|
PL.145.025
|
15.04.05
|
SKY TAXI
|
40-081 Dobrzeń Wielki
Box 32
ul. Namysłowska 112
tel. 0 601 452041 fax (077) 453 17 85
|
Statki powietrzne o masie poniżej 5700:
- PZL M-20 MEWA
- SAAB 340
|
X
X
|
| -
|
PL.145.026
|
14.05.07
|
Zakład Produkcji Doświadczalnej Sp. z o.o.
|
02-256 Warszawa
Al. Krakowska 110/114
tel. (022) 846 01 92
fax (022) 846 34 63
|
C 13 Przyrządy pokładowe:
- UPM-100M Momentomierz
- UPM-100 Momentomierz
- SGU Telefon pokładowy
- CRL Czujnik relunktancyjny prędkości obrotowej
- PPS-21 Paliwomierz
- PPS-31A Paliwomierz
- TRCu 150P Czujnik temperatury
- T-82P Termopara i (opcyjnie TML)
|
|
| -
|
PL.145.027
|
21.03.05
|
GB AeroCharter
Sp. z o. o.
|
CENTRALA:
02-956 Warszawa
ul. Królewicza Jakuba 41
tel. (022) 885 91 67
fax: (022) 885 00 03
BAZA:
01-934 Warszawa
ul. Księżycowa 5
tel. (022) 865 50 48
fax (022) 865 50 49
|
Statki powietrzne o masie poniżej 5700:
- Cessna 310Q
- Piper PA-34-220T Seneca
|
X
X
|
X
X
| -
|
Pl.145.029
|
21.04.05
|
NORMAL Piotr Jafernik
|
43-300 Bielsko –Biała
ul. Cieszyńska 319
tel. (033) 811 37 50
fax: (033) 815 77 73
|
Statki powietrzne o masie poniżej 5700:
- Cessna 150; 152; 172 182
- Partenavia P68
Śmigłowce:
- Enstrom 28/280;
- Enstrom 480
- Eurocopter AS 355
- Eurocopter EC 120B
- Bell 206
Śmigła:
- Mc’ Cauley
Ważenie i wyznaczanie środka ciężkości statków powietrznych
Obsługa powłok lakierniczych i zabezpieczeń antykorozyjnych.
|
X
X
X
X
X
X
X
|
X
X
X
X
X
X
X
| -
|
PL.145.030
|
16.05.05
|
General Aviation
|
05-462 Wiązowna
Lądowisko Góraszka
tel.: (022) 789 02 17
fax: (022) 789 05 91
|
Statki powietrzne o masie poniżej 5700:
- AN-2
- PZL-104
Śmigłowce:
- Bell407
- Bell427
|
X
X
X
X
|
X
X
X
| -
|
PL.145.031
|
24.08.05
|
Heli Invest
|
01-350 Warszawa,
ul. Sternicza 107
Baza: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 3, Hangar 11
tel. (022) 865 50 90
fax: (022) 865 50 50
|
Śmigłowce:
- EUROCOPTER EC120 Colibri z silnikiem TURBOMECA Arrius2F
- EUROCOPTER EC130 B4 z silnikiem TURBOMECA Arriel 2B1
|
X
X
|
X
X
| -
|
PL.145.032
|
16.02.06
|
FRANKLIN
|
86-300 Grudziądz
ul. Chełmińska 208
(056) 465 43 13
(056) 465 43 07
|
Lotnicze silniki tłokowe: (z podzespołami i śmigłami)
Franklin: 2A-120; 6V350; 6A-350; 4A-235; 6AS-350; 6AS-335; 6VS-335; 6A4-150; 6A4-165; 6A4-200; 4A4-75; 4A4-85; 4A4-95; 4A4-100; 6A8-215; 6V4-178; 6V4-200; 6V-335;
Continental: A65, C75, C85, C90, E165, E185, E225, O-200, O-240, IOF-240, IO-240, O-300, GO-300, IO-346, IO-360, TSIO-360, O-470, IO-470, TSIO-470, IO-520, TSIO-520, GTSIO-520, IO-550, IOF-550, GIO-550, TSIO-550, TSIOF-550, TSIOL-550.
Lycoming: O-235, O-290, O-320, IO-320, AEIO-320, AIO-320, LIO-320, O-340 O-360, IO-360, AEIO-360, AIO-360, HIO-360, HO-360, LO-360, TO-360, TIO-360, VO-360, IVO-360, IO-435, GO-435, VO-435, TVO-435,GO-480, GSO-480, IGO-480, IGSO-480, O-540, IO-540, AEIO-540, TIO-540, LTIO-540, IG0-540, IGSO-540, VO-540, IVO-540, TVO-540, TIVO-540, TIO-541, TIGO-541, IO-720.
|
|
| -
|
PL.145.033
|
14.12.05
|
COLUMBUS
|
25-528 Kielce
ul. Zagnańska 27
tel. (041) 363 17 84
fax: (041) 363 16 86
|
Statki powietrzne o masie poniżej 5700:
- Cessna 525
Śmigłowce:
- Bell 427
|
X
X
|
| -
|
PL.145.034
|
18.10.06
|
ADRIANA
|
86-253 Kijewo Królewskie
Kosowizna
tel. (056) 677 21 00
fax: (056) 677 22 02
|
Statki powietrzne o masie poniżej 5700:
- AN-2 ( ASz 62IR )
- CESSNA –150 (Continental O-200 )
- CESSNA –152 ( Lycoming O-235 )
- CESSNA –172 (Continental O-300 IO-360 oraz Lycoming O 320 IO 360 )
- CESSNA –175 (Continental O-300 IO-360 oraz Lycoming O 320 IO 360 )
- CESSNA –182 (Continental O-300 IO-360 oraz Lycoming O 320 IO 360 )
Podzespoły:
C3 Łączność i nawigacja
C5 Zasilanie elektryczne
|
X
X
X
X
X
X
|
X
X
X
X
X
X
| -
|
PL.145.035
|
28.11.05
|
Jet Service
|
00-906 Warszawa
ul. 17 Stycznia 47
tel. (022) 650 16 87
fax: (022) 650 16 86
|
Statki powietrzne o masie 5700 i powyzej: (obsługa liniowa)
Bombardier Challenger 300 (BD100-1A10) z silnikami Honeywall AS907
Jetstream 3202 z silnikami Honeywall TPE-331 serii 12
Cessna 560XL z silnikami Pratt&Whitney PW545B
Statki powietrzne o masie poniżej 5700: (obsługa liniowa)
- Cessna 525 (CJ1) z silnikami Williams International FJ44-1°
- Cessna 525A (CJ2) z silnikami Williams International FJ44-2C
|
X
X
X
X
X
|
| -
|
PL.145.036
|
22.05.06
|
Aviation Service
|
02-732 Warszawa
ul. Podbipięty 34 m.1
tel. (022) 685 54 81/82 wewn.135
fax: (022) 853 67 69
|
Statki powietrzne o masie poniżej 5700: (obsługa liniowa i bazowa)
- PZL-104 WILGA 35 / 80 ( AI 14RA )
- PZL-104M WILGA 2000 ( Lycoming IO-540 )
- AN-2 ( ASz 62IR )
- PZL- 110 KOLIBER ( PZL Franklin F4A-235 )
- PZL-KOLIBER 150 /150A /160A (Lycoming O-320)
- SOCATA RALLYE MS 880
- SOCATA RALLYE MS 890
- CESSNA –150 (Continental / R&R O-200 )
- CESSNA –152 ( Lycoming O-235 )
- CESSNA –172/-F-172 (Lycoming O-320 / IO-360, Continental O-300 /IO-300 )
- PIPER PA-18 / 18A / 18S ( Lycoming O-320 )
Podzespoły: C5; C8; C9; C12; C14; C16; C17; C20
Ważenie i wyznaczanie środka ciężkości statków powietrznych
Obsługa powłok lakierniczych i zabezpieczeń antykorozyjnych.
|
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
|
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
| -
|
PL.145.037
|
11.09.2006
|
Navcom Systems
|
21-040 Świdnik
ul. Żwirki i Wigury 49
tel.(081) 751 76 70
|
Podzespoły:
C2 Pilot automatyczny
C3 Łączność i nawigacja
C5 Zasilanie elektryczne
C6 Wyposażenie
C9 Płatowcowy układ paliwowy
C13 Przyrządy pokładowe
C18 Układ p. oblodzeniowy i p. pożarowy
|
|
| -
|
PL.145.038
|
19.09.2007
|
EADS PZL „Warszawa-Okęcie” S.A.
Zakład Usług Agrolotniczych w Mielcu
|
Skr. pocztowa 51
39-300 Mielec – Lotnisko
tel. (017) 788 78 41
fax (017) 788 60 87
|
Statki powietrzne o masie poniżej 5700:
An-2T, An-2TD, An-2P, An-2R z silnikiem ASz-62IR i śmigłem AW-2
PZL M18, PZL M18A, PZL M18B, PZL M 18BS „Dromader”
z silnikiem ASz-62IR-M18 i śmigłami AW-2-30, AW-2
PZL-104 Wilga 35 z silnikiem AI-14RA i ze śmigłem US-122000
PZL-106BT-601 Turbo Kruk z silnikiem Walter 601D i śmigłem V-508
PZL-111 Koliber 235 A z silnikiem Lycoming O-540 i śmigłem McCauley serii C400
Cessna 150 z silnikiem Continental O-200 ze śmigłem McCauley 1A90, 1A100, 1A101, 1A102
Cessna 152 z silnikiem Lycoming O-235, 0-290 i śmigłem McCauley 1A103
Cessna 172 z silnikiem Lycoming O-320, O-360, IO-360, Continental O-300, IO-360
z śmigłem McCauley 1A170, 1A175, 1C160, 1C172, 1C235
C 16 Śmigła
AW-2, AW-2-30, US-122000
C 20 Struktura
Do samolotów: An-2T, An-2TD, An-2P, An-2R
|
X
X
X
X
X
X
X
X
|
X
X
X
X
X
X
X
X
| -
|
PL.145.039
|
26.09.2007
|
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Dział Operacji Lotniczych
|
ul. Wieżowa 8
02-147 Warszawa
Baza techniczna:
ul. 17 Stycznia 49, Warszawa, Hangar A
tel. (022) 574 50 00
fax (022) 846 53 85
|
Statki powietrzne o masie powyżej 5700:
L-410 UVP-E Turbolet
(z silnikami M-601 E i śmigłami V-510)
|
X
|
X
| -
|
PL.145.041
|
05.12.2007
|
AUTO FUS Tadeusz Fus
|
ul. Ostrobramska 73
04-175 Warszawa
tel. (022) 613 90 03
fax (022) 613 81 55
|
Robinson R22 z silnikiem Lycoming O-360,
Robinson R44 z silnikiem Lycoming O-540/IO-540
Ważenie i wyznaczanie środka ciężkości statków powietrznych
|
X
X
|
X
X
|
|