Załącznik nr 7 do siwz (załącznik nr do umowy) warunki techniczne dla samochodu bazowego I przedziału medycznego ambulansu sanitarnego typu – C



Pobieranie 354.97 Kb.
Strona1/4
Data02.05.2016
Rozmiar354.97 Kb.
  1   2   3   4
Załącznik nr 7 do SIWZ

(załącznik nr…… do umowy)

WARUNKI TECHNICZNE DLA SAMOCHODU BAZOWEGO I PRZEDZIAŁU

MEDYCZNEGO AMBULANSU SANITARNEGO TYPU – C
Przedmiot dostawy:

  • Ambulans sanitarny typu C, tj. pojazd bazowy z przedziałem medycznym i niezbędnym wyposażeniem - 1 szt.

Pojazd bazowy - Marka/Typ/Oznaczenie handlowe: (należy podać) …….………………………...…………………

Rok produkcji: 2014 r.

Nazwa i adres producenta: (należy podać)..........................................................................................


Przedział medyczny (zabudowa sanitarna) Marka/Typ/Oznaczenie handlowe: (należy podać) …….

Rok produkcji: 2014 r.



Nazwa i adres producenta: (należy podać)..........................................................................................

Lp

Wymagane warunki (parametry) dla samochodu bazowego, zabudowy medycznej i wyposażenia w sprzęt medyczny

warunek graniczny:

należy wpisać

spełnia /nie spełnia

1

2

3

I.


NADWOZIE


------

1

1) Pojazd kompletny (bazowy) typu furgon, ciężarowy z homologacją N1 z nadwoziem samonośnym całkowicie stalowym zabezpieczonym antykorozyjnie - ocynkowane wszystkie drzwi, maska, błotniki, podłużnice i poprzecznice, z izolacją termiczną i akustyczną obejmującą ściany oraz sufit zapobiegająca skraplaniu się pary wodnej. Ściany i sufit wyłożone łatwo zmywalnymi tłoczonymi profilami z tworzywa sztucznego w kolorze białym




2) DMC do 3,5t




3) częściowo przeszklony (wszystkie szyby termoizolacyjne) z możliwością ewakuacji pacjenta i personelu przez szybę drzwi tylnych i bocznych. Szyba przednia z przyciemnianym pasem przy górnej krawędzi dopuszcza się jako wyposażenie dodatkowe elektryczne ogrzewanie szyby przedniej). Półki nad przednią szybą.




4) kabina kierowcy dwuosobowa zapewniająca miejsce pracy kierowcy zgodnie z PN EN 1789. Fotel kierowcy z pełną regulacją - regulacja wzdłużna, regulacja oparcia, regulacja wysokości, (dopuszcza się jako wyposażenie dodatkowe podłokietniki foteli). Lampki do czytania dla kierowcy i pasażera, wnęka nad przednią szybą (1 DIN),




5) w komorze silnika złącze rozruchowe (dodatkowy biegun dodatni),




6) furgon-lakier w kolorze białym,




2.

Nadwozie przystosowane do przewozu 4 osób w pozycji siedzącej oraz 1 osoba w pozycji leżącej na noszach.




3.

Wysokość przedziału medycznego - min.1,85 m




4.

Długość przedziału medycznego - min.3,25m




5.

Szerokość przedziału medycznego - min.1,75m




6.

Drzwi tylne przeszklone otwierane na boki do kąta min.260 stopni, wyposażone w ograniczniki położenia drzwi, wys. min.1,75m, kieszenie z siatki na tylnych drzwiach,




7.

Drzwi boczne prawe przeszklone, przesuwane, z otwieraną szybą, z fabrycznym systemem elektrycznym wspomagającym zamykanie drzwi




8.

Uchwyt sufitowy dla pasażera w kabinie kierowcy




9.

Zewnętrzne okna przedziału medycznego pokryte w 2/3 wysokości folią półprzeźroczystą.




10

Częściowo przeszklona ścianka działowa oddzielająca kabinę kierowcy od przedziału medycznego wyposażona w drzwi przesuwne (nie dopuszcza się napędu elektrycznego otwierania i zamykania drzwi) o wysokości min. 1800 mm, umożliwiające poruszanie się pomiędzy pomieszczeniem medycznym a kabiną kierowcy na postoju. Konstrukcja i działanie drzwi – zgodnie z wymogami normy PN EN 1789.




11

Centralny zamek wszystkich drzwi (łącznie z drzwiami do zewnętrznego schowka) z alarmem obejmujący wszystkie drzwi pojazdu




12

Drzwi boczne lewe przesuwane do tyłu, bez szyby, z fabrycznym systemem elektrycznym wspomagającym zamykanie drzwi




13

Zewnętrzny schowek za lewymi drzwiami przesuwnymi zapewniający mocowania

  • 2 szt. butli tlenowych 10l z reduktorami,

  • krzesełka kardiologicznego z systemem płozowym,

  • noszy podbierakowych,

  • deski ortopedycznej dla dorosłych,

  • deski ortopedycznej dla dzieci,

  • materaca próżniowego,

  • kamizelki unieruchamiającej typu KED,

  • min. 3 kasków ochronnych,

  • torby opatrunkowej z dostępem również z przedziału medycznego,

  • pojemnika reimplantacyjnego o pojemności min. 7l,

  • pasów do desek, krzesełka i noszy oraz systemów unieruchamiających głowę,




14

Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, dwie poduszki boczne (dopuszcza się jako dodatkowe wyposażenie kurtyny powietrzne dla kierowcy i pasażera)




15

Stopień wejściowy tylny zintegrowany ze zderzakiem.




16

Stopień wejściowy do przedziału ładunkowego wewnętrzny stały lub zewnętrzny automatycznie chowany / wysuwany przy zamykaniu / otwieraniu drzwi przesuwnych, pokryty wykładziną antypoślizgową




17

Elektrycznie otwierane szyby boczne w kabinie kierowcy.




18

Światła boczne pozycyjne




19

Dzielone wsteczne lusterka zewnętrzne elektrycznie podgrzewane i regulowane, wbudowane światła kierunkowskazów




20

Kamera cofania + kamera w przedziale medycznym, wyświetlacz LCD w formie lusterka wstecznego zamontowany w kabinie kierowcy.




21

Zestaw narządzi z podnośnikiem, zestaw naprawczy do uszkodzonych opon,




22

Możliwość elektronicznej regulacji prędkości obrotowej silnika na postoju w celu doładowania zespołu akumulatorów, gdy ambulans nie jest w ruchu (podać kod opcji producenta pojazdu bazowego tego wyposażenia: …..........)




23

Czujnik deszczu dostosowujący szybkość pracy wycieraczek przedniej szyby do intensywności opadów, czujnik zmierzchu automatycznie włączający światła mijania,




24

Układ wydechowy fabrycznie przedłużony do końca pojazdu przystosowany do pełnienia funkcji samochodu specjalnego sanitarnego




25

Przednie reflektory przeciwmgielne




26

Zbiornik paliwa o pojemności min. 75l.




27

Elektryczny interface do podłączenia urządzeń zewnętrznych (technologia CAN bus)




28

Radioodtwarzacz CD z pięcioma w kabinie i dwoma w przedziale medycznym dwudrożnymi głośnikami, zasilany z 12V z eliminacją zakłóceń i anteną dachową ze wzmacniaczem antenowym.




29

Kabina kierowcy ma być wyposażona w panel dotykowy typu „ touch sreen”, czytelny o przekątnej min. 7 cali sterujący następującymi funkcjami:




(panel musi posiadać pozytywne badania kompatybilności elektromagnetycznej zgodnie z REG 10 EKG przeprowadzone w oferowanym modelu i marce ambulansu)




sterowanie oświetleniem wewnętrznym (również nocnym) przedziału oraz oświetleniem zewnętrznym (światła robocze oraz oświetlenie uprzywilejowane),




sterowanie układem ogrzewania dodatkowego niezależnym od pracy silnika oraz stacjonarnym ogrzewaniem postojowym zasilanym z sieci 230V,




sterowanie układem klimatyzacji i wentylacji,




sygnalizacja graficzna i dźwiękowa niskiego poziomu naładowania akumulatorów




sterowanie dodatkową sygnalizacją dźwiękową niskotonową




sterowanie drzwiami pomiędzy przedziałem kierowcy i przedziałem medycznym




sterowanie ogrzewaczem płynów infuzyjnych




sygnalizacja niedomknięcia którychkolwiek drzwi ambulansu,




ciągłe wyświetlanie daty i aktualnej godziny,




regulacja kontrastu i jasności




30


Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia potwierdzenie wykonanego testu zderzeniowego całego nadwozia ambulansu (zgodnie z wymogami PN EN 1789) wystawionego przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą.

Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia certyfikatu lub protokółu/raportu z przeprowadzonych badań dotyczący oferowanej zabudowy specjalnej ambulansu. Zabudowa będąca przedmiotem badania musi być w pełni zgodna z oferowanymi rozwiązaniami technicznymi.






31


Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia aktualnej całopojazdowej homologacji typu WE pojazdu skompletowanego (oferowanego ambulansu typu C), zgodnie z ramową Dyrektywą 2007/46/WE). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji załączników do homologacji przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia ich zgodności z oferowanymi parametrami ambulansu.

(nie jest wymagane składanie wraz z ofertą załączników do homologacji)






II.

SILNIK

--------------

1

Czterocylindrowy, z zapłonem samoczynnym, wtryskiem bezpośrednim typu Common Rail, turbodoładowany, elastyczny, zapewniający przyspieszenie pozwalające na sprawną pracę w ruchu miejskim,




2

Silnik o pojemności min. 1950 cm³




3

Silnik o mocy min. 160 KM




4

Moment obrotowy min. 380 Nm




5

Norma emisji spalin Euro 5+ lub Euro 6




III.


ZESPÓŁ PRZENIESIENIA NAPĘDU


--------------

1.

Skrzynia biegów manualna synchronizowana




2

Min. 6-biegów do przodu i bieg wsteczny




3

Napęd na koła przednie lub tylne




IV

UKŁAD HAMULCOWY i SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA

--------------

1.

Układ hamulcowy ze wspomaganiem, wskaźnik zużycia klocków hamulcowych,




2

Z systemem zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania - ABS lub równoważny




2

Elektroniczny korektor siły hamowania




4

Z systemem wspomagania nagłego (awaryjnego) hamowania




5

Hamulce tarczowe na obu osiach (przód i tył), przednie wentylowane,




6

System wspomagania ruszania pod górę




7

System stabilizacji toru jazdy typu ESP adaptacyjny tzn. uwzględniający obciążenie pojazdu,




8

System zapobiegający poślizgowi kół osi napędzanej przy ruszaniu typu ASR




9

Asystent bocznego wiatru,





V.


ZAWIESZENIE


--------------

1.

Fabryczne zawieszenie posiadające wzmocnione drążki stabilizacyjne obu osi. Zawieszenie przednie i tylne wzmocnione zapewniające odpowiedni komfort transportu pacjenta. Zwiększony nacisk na oś przednią do min. 1 800 kg. Tylne resory dwupiórowe.




2

Zawieszenie gwarantujące dobrą przyczepność kół do nawierzchni, stabilność i manewrowość w trudnym terenie oraz zapewniające odpowiedni komfort transportu pacjenta




VI.


UKŁAD KIEROWNICZY


--------------

1.

Ze wspomaganiem hydraulicznym




2.

Z regulowaną kolumną kierownicy w dwóch płaszczyznach




VII.

OGRZEWANIE I WENTYLACJA

--------------

1.

Pomocnicze ogrzewanie elektryczne o maksymalnej mocy grzewczej min. 1,5 kW uzyskiwanej w czasie max. 0,5 min od momentu uruchomienia silnika współpracujące z układem klimatyzacji w utrzymaniu zadanej temperatury.







Ogrzewanie wewnętrzne postojowe – grzejnik elektryczny z sieci 230 V z możliwością ustawienia temperatury i termostatem, min. moc grzewcza 2000 W.




2.

Mechaniczna wentylacja nawiewno – wywiewna




3

Niezależny od silnika system ogrzewania przedziału medycznego (typu powietrznego) z możliwością ustawienia temperatury i termostatem, o mocy min. 5,0 kW . umożliwiający ogrzanie przedziału medycznego zgodnie z PN EN 1789 pkt. 4.5.5.1. (podać markę i model)




4

Mechaniczna wentylacja nawiewno- wywiewna




5

Otwierany szyber – dach, pełniący funkcję doświetlania i wentylacji przedziału medycznego o minimalnych wymiarach 500 mm x 500 mm. (dopuszcza się szyberdach o wymiarach max. 900x600 mm)




6

Klimatyzacja dwuparownikowa, oddzielna dla kabiny kierowcy i przedziału medycznego.

W przedziale medycznym klimatyzacja automatyczna tj. po ustawieniu żądanej temperatury systemy chłodzące lub grzewcze automatycznie utrzymują żądaną temperaturę w przedziale medycznym. Umożliwiający klimatyzowanie przedziału medycznego zgodnie z PN EN 1789 pkt. 4.5.5.2. (podać markę i model) – Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia raportu/protokołu z badań potwierdzający zgodność systemów klimatyzacji i ogrzewania z PN EN 1789 dla oferowanej marki i modelu ambulansu)






: bip -> atach
atach -> Rady powiatu łAŃcuckiego
atach -> Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż stolarki okiennej w ramach zadania Budowa Centrum Kształcenia Praktycznego w zawodach gastronomicznych i hotelarskich dla Zespołu Szkół w Czudcu. Zamawiający
atach -> I-i. 272 2012 Gorzyce, 02. 04. 2012 r. Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
atach -> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
atach -> Lp. Kod odpadu
atach -> ProtokóŁ 7/2011 z posiedzenia zarządu powiatu łAŃcuckiego z dnia 7 lutego 2011 r
atach -> ZamawiająCY: Powiatowy Zespół Ognisk Pracy Pozaszkolnej w Łańcucie ul. Piłsudskiego 70/26, 37-100 Łańcut
atach -> Starostwo Powiatowe w Łańcucie ul. Mickiewicza 2
atach -> Or-br. 0021 2013 Sprawozdanie Starosty z pracy Zarządu Powiatu w Strzyżowie w okresie od 23 stycznia 2013 r do 19 lutego 2013 r oraz z wykonania uchwał Rady Powiatu w Strzyżowie Panie Przewodniczący
atach -> Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu w okresie od 21 grudnia 2011 r do 14 lutego 2012 r. Panie Przewodniczący, Wysoka Rado w okresie od 21 grudnia 2011 r do 14 lutego 2012 r


  1   2   3   4


©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna