Zamówienie tłumaczenia ustnego



Pobieranie 20.22 Kb.
Data02.05.2016
Rozmiar20.22 Kb.
Agencja Tłumaczeń AMD

ul. Mosiężna 21/24



53-441 Wrocław

ZAMÓWIENIE TŁUMACZENIA USTNEGO


Nazwa firmy / Imię nazwisko :




NIP firmy :




Kod i miejscowość :




Adres :




Telefon / Fax :




E-mail :




Osoba kontaktowa :






Niniejszym zlecam Agencji Tłumaczeń AMD z siedzibą we Wrocławiu wykonanie tłumaczenia ustnego o charakterze * :

( * - wpisz „x” w odpowiednie pole )


Tłumaczenia symultanicznego :




Tłumaczenia konsekutywnego :




Tłumaczenia w notariacie :





Z języka na język (i) :




Termin tłumaczenia :




Tematyka :




Miejsce i godzina :




Czas zaangażowania tłumacza :




Ustalony koszt usługi :





  • Sposób dostarczenia materiałów pomocniczych dla tłumacza * :




E-mail :




Fax :




Poczta / kurier :




Osobiście :




Brak :






Zamawiający akceptuje następujące warunki realizacji zleceń Agencji Tłumaczeń AMD :


  • Zamawiający zobowiązuje się wypłacić ustalone wynagrodzenie za wykonaną usługę na rzecz firmy AMD w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury VAT gotówką lub przelewem na rachunek bankowy firmy.

  • Zamawiający upoważnia firmę AMD do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

  • Tłumaczenia konsekutywne standardowo zlecane są w blokach min. dwugodzinnych, tłumaczenia symultaniczne w cztero- lub ośmiogodzinnych.

  • W przypadku tłumaczenia symultanicznego istnieje możliwość zaangażowania jednego tłumacza przy obopólnej zgodzie Zlecającego, Agencji Tłumaczeń AMD jak i zaangażowanego tłumacza.

  • Agencja Tłumaczeń AMD zapewnia poufność przekazanych danych niezbędnych do realizacji zlecenia.

  • Agencja Tłumaczeń AMD ponosi odpowiedzialność ograniczoną do kosztów przekładu i zrzeka się odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonanym tłumaczeniem.

………………………………….............................



Data, pieczęć i czytelny podpis Zamawiającego




©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna