Zasady przyjmowania reklamacji oraz zwrotów produktów firmy LAMA Sp.J.
Zwroty
Towar dystrybuowany przez firmę LAMA Sp.J. nie posiadający wad nie podlega zwrotom. Wyjątkiem jest indywidualne ustalenia z przedstawicielem handlowym podczas zakupu. Przedstawiciel może w drodze wyjątku zastrzec możliwość zwrotu danego asortymentu, jednak musi Państwu dołączyć informację pisemną do faktury, z informacją, która belka podlega zwrotowi.
Zastrzegamy, że sytuacje te są wyjątkowe, dotyczą tylko wybranego asortymentu i nie są regułą.
Jeżeli przedstawiciel handlowy zastrzeże możliwość zwrotu, towar może nie zostać odebrany jeżeli:
- nie będzie posiadał oryginalnej metki z paska belki,
- towar będzie ubrudzony,
- belka zostanie napoczęta.
Reklamacje
Towar wadliwy podlega reklamacji na warunkach ogólnych opisanych w KPC. Towar reklamowany odbiera przedstawiciel handlowy, reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 30 dni od daty jej przyjęcia.
Przedstawiciel nie ma obowiązku przyjąć reklamowanego towaru, a jeżeli to zrobi reklamacja nie będzie rozpatrywana jeżeli:
- reklamacja nie zostanie sformułowana pisemnie (musi zawierać datę, kod towaru, ilość reklamowaną oraz opis wady),
- nie dołączycie Państwo kopii dokumentu zakupu lub nie wskażecie w reklamacji numeru dokumentu zakupu,
- towar nie będzie zapakowany w należyty sposób, uniemożliwiający jego zabrudzenie i uszkodzenia w transporcie,
- towar nie będzie posiadał oryginalnej metki, z worka lub z opaski belki.
Towary z reklamacji rozpatrzonych negatywnie będą zwracane przez przedstawiciela handlowego lub wysyłane do klienta na jego koszt.
Negatywnie rozpatrzone będą wszelkie reklamacje, których powodem będą:
- dziury zrobione przypadkiem przez nożyczki podczas cięcia materiału,
- materiały przypalone żelazkiem podczas prasowania,
- krzywo skrócone lub ucięte tkaniny, reklamowane pod tytułem „krzywo idzie wzór”,
- końcówki belek reklamowane jako skazowe,
- pojedyncze przesunięcia nitek, np. w woalu, które można zrobić palcem i równie szybko je usunąć,
- tkaniny uprane w zbyty wysokiej temperaturze,
- tkaniny celowo uszkadzane, np. poprzez wyciąganie nitek, przecinane itp.,
- tkaniny zabrudzone z winy klienta,
- tkaniny z ekspozycji, np. wiszące w nasłonecznionej witrynie przez kilka miesięcy,
- tkaniny nie zakupione od nas a reklamowane jako nasze!!!!!!!!!!!
Z poważaniem, zespół firmy.
LAMA Jadwiga i Waldemar Krasuscy Sp.J.
ul. Karowa 18a, 08-119 Siedlce
tel. 25 644 91 46, fax 25 640 72 65
|