Zasady przyjmowania reklamacji oraz zwrotów produktów firmy lama sp. J. Zwroty



Pobieranie 5.07 Kb.
Data03.05.2016
Rozmiar5.07 Kb.
Zasady przyjmowania reklamacji oraz zwrotów produktów firmy LAMA Sp.J.

Zwroty

Towar dystrybuowany przez firmę LAMA Sp.J. nie posiadający wad nie podlega zwrotom. Wyjątkiem jest indywidualne ustalenia z przedstawicielem handlowym podczas zakupu. Przedstawiciel może w drodze wyjątku zastrzec możliwość zwrotu danego asortymentu, jednak musi Państwu dołączyć informację pisemną do faktury, z informacją, która belka podlega zwrotowi.



Zastrzegamy, że sytuacje te są wyjątkowe, dotyczą tylko wybranego asortymentu i nie są regułą.

Jeżeli przedstawiciel handlowy zastrzeże możliwość zwrotu, towar może nie zostać odebrany jeżeli:


- nie będzie posiadał oryginalnej metki z paska belki,
- towar będzie ubrudzony,
- belka zostanie napoczęta.

Reklamacje

Towar wadliwy podlega reklamacji na warunkach ogólnych opisanych w KPC. Towar reklamowany odbiera przedstawiciel handlowy, reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 30 dni od daty jej przyjęcia.

Przedstawiciel nie ma obowiązku przyjąć reklamowanego towaru, a jeżeli to zrobi reklamacja nie będzie rozpatrywana jeżeli:

- reklamacja nie zostanie sformułowana pisemnie (musi zawierać datę, kod towaru, ilość reklamowaną oraz opis wady),

- nie dołączycie Państwo kopii dokumentu zakupu lub nie wskażecie w reklamacji numeru dokumentu zakupu,

- towar nie będzie zapakowany w należyty sposób, uniemożliwiający jego zabrudzenie i uszkodzenia w transporcie,

- towar nie będzie posiadał oryginalnej metki, z worka lub z opaski belki.

Towary z reklamacji rozpatrzonych negatywnie będą zwracane przez przedstawiciela handlowego lub wysyłane do klienta na jego koszt.

Negatywnie rozpatrzone będą wszelkie reklamacje, których powodem będą:

- dziury zrobione przypadkiem przez nożyczki podczas cięcia materiału,
- materiały przypalone żelazkiem podczas prasowania,
- krzywo skrócone lub ucięte tkaniny, reklamowane pod tytułem „krzywo idzie wzór”,
- końcówki belek reklamowane jako skazowe,
- pojedyncze przesunięcia nitek, np. w woalu, które można zrobić palcem i równie szybko je usunąć,
- tkaniny uprane w zbyty wysokiej temperaturze,
- tkaniny celowo uszkadzane, np. poprzez wyciąganie nitek, przecinane itp.,
- tkaniny zabrudzone z winy klienta,
- tkaniny z ekspozycji, np. wiszące w nasłonecznionej witrynie przez kilka miesięcy,
- tkaniny nie zakupione od nas a reklamowane jako nasze!!!!!!!!!!!

Z poważaniem, zespół firmy.



LAMA Jadwiga i Waldemar Krasuscy Sp.J.
ul. Karowa 18a, 08-119 Siedlce
tel. 25 644 91 46, fax 25 640 72 65



©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna